Tuesday, December 1, 2009

AIESEC bye-bye party

Celu sobotu som stravila skajpovanim, a bolo to super! :-)

Vecer som sla k Mayovi na strechu na mix party - CaroMo oslavovala narodeniny a ja akoze BYE-BYE party. Vobec som tam ale nechcela ist. Nechcela som byt stredobodom pozornosti, nechcela som pocuvat slova ludi, ani im nic hovorit. Pretoze som si to neuvedomovala. Nedochadzalo mi to a citila som sa trapne ze nic necitim...
Nakoniec to ale nedopadlo tak zle, dosli aj capoeiristi a dotrepali lievik (po spanielsky sa povie "embudo") ktory bohvie z coho vyrobili, tak to bola akoze senzacia vecera! :-D Jedna radost sa lialo pivo aj vsetko mozne dolu krkom.
Tu som si uvedomila, ze na pripadnych Topalkach by som bola riadny luzer, pretoze uz mi to dole nejde ani trosku - ako slimak, no hanba, ale za stihlu postavu mozno stoji obetovat! :-D
Len som tak random pobehovala od cloveka k cloveku, Montero (kamos - ozran) do mna lupal panaky jeden za druhym, mala som side-talks s ludmi, ktori mi dakovali za vsetko mozne a nemozne...
Nechapala som - dakovali kolko som toho spravila pre AIESEC Bucaramanga (ja ze: cehoze/?!!!! vsak asi tak 5 % z toho co som urobila pre Brno ci AIESEC CR, prisaham. Fakt som nechapala ani ze za co. Praveze som premyslala nad tym, ze o kooooolko viac som im mohla dat, nevedela som co im na tie slova vraviet. Bola som ako mrtva. Vedela som, ze vela k nim citim, ale niiiiiic neprichadzalo :(((
"I love you, you are so special to me, thank you for everything, you were the best trainee, etc." a ja len ze CEHOZE?!)
No, a potom zastavili hudbu, a postavili ma tam na stolicku doprostred a odovzdali mi tricko AIESEC Bucaramanga s podpismi vsetkych a ja ze: jeeeezis, vsak co je s tebou, vsak povedz daco, vytisni tam nejaku slzu... a NIC!
No, tak sme sa teda aspon decentne nalamali a bolo.
Par fotiek z toho dole:
















No comments:

Post a Comment