Tuesday, December 1, 2009

Moj tajny odchod a lucenie sa

Takze, toto tu pisem uz z domu... Z jedneho velmi silneho dovodu znameho mne a par blizkym som urobila rozhodnutie vratit sa domov skor nez 12. decembra...

Bolo to velmi tazke vediac ze clovek uz nestihne zazit vela veci na ktore sa tesil napr. koncert Carlosa Vivesa, el dia de las velitas (den sviecok) - kedy je cele celucicke mesto vysvietene svieckami, oddych pri bazene a uzivanie si tepluckej klimy a priatelov ktorych uz nikdy nestretnem...

Ale rozhodnutie padlo, lebo to, co som citila v tom momente, bolo velmi velmi silne...


A tak bolo treba vybavit vsetko velmi velmi rychlo... Kedze to malo byt prekvapenie s inym efektom nez nakoniec malo, tak sa zorganizovala tajna rozluckova party, ludom som zakazala pisat mi cokolvek na facebook a pod. Aj vsetky tieto blog posty som musela pisat offline...

Nasledovne posty budu o tom, ako som odchadzala a ako som sa lucila... Musim podotknut ze cele toto obdobie (cca 1 tyzden) bolo tak divne, ze som nic necitila. Bolo to zvlastne! Chcela som! Vsetko akoby pochovane, resp. nie a nie si to uvedomit, len som si dookola opakovala "I'm not getting it..."
A bola som z toho nervozna, lebo som vedela, ze tym padom sa nerozlucim tak, ako by som sa bola chcela... :(

No comments:

Post a Comment