Tuesday, December 1, 2009

PARAPEINTE

Dalsia vec, ktoru som medzi nakupovanim milionu nausnic v centre za lacno (thank you, sandrita) a behanim a trenovanim capoeiry (chcela som dobre vyzerat ked dojdem domov :-)) "musela" stihnut, bol paragliding = parapeinte.
Normalne stoji asi 50 000 pesos (= cca 500 korun), ale Sandra - sestra Sepu nam cez kamosa vybavila za 30 000. Fajne. Bo viac by som za to veru nedala. Bolo to fajn, ale zase ziadny adrenalin. Vyhlad, pohodka, strach ziadny. Dokonca aj Maruscka to potvrdila, hoci ona sa na zaciatku aj bala...
No, tu asi viac povedia fotky nez slova, velmi fajn den to bol zase...

Videa:








Ja s Marusckou a za nami Bucaramanga:


Moje capoeiristicke pokusy: (konecne vyslo)


Las niƱas:


With my almost sis and almost bro:


Vo vzduchu nad Bucaramangou:












No comments:

Post a Comment