Monday, November 2, 2009

O tom ako som oslavovala svoj prvy Halloween

A o tom ako som sa aj prvy krat v Kolumbii poblila, haha...

Musim povedat ze som sa na to tesila ako decko uz par dni, ale pak prisla sobota, a nejak som sa ocitla o deviatej vecer s mastnymi vlasmi, bez penazi a bez mejkapu v dome kamarata s jeho mamou... Jo, a bez predoslej nalady...

Len sme tak kecali, ukazovala som jej rozne fotky na facebooku a cakali kym pride domov synak, ktory sa pekne zdrzal a tak nas potom maaati vystrojila, reku "ako to ze nikam nejdete?!" Ze pockajte, ja vas vyobliekam za ciganov, tak som sa citila ako brat so sestrou ked ich mati vystraja na karneval, a tak ma tam machlila, a co ja viem co, ze aj nalada prisla...

Tak sme sa stretli s dalsimi kamaratmi, kupili daky rum a pili ho na ulici (ulice boli plne masiek - ale fakt akoze fest si dali ludia zalezat), a ani som to nejak neprehnala, len som akosi pozabudla jest.

Tak ked sme o dakej tretej dosli na dom kamarata ze ideme este spievat a tancovat, tak Janka veru toho vela nepospieva a nepotancuje - zacalo mi byt divne, tak mi vravi Marino reku "choj sa vyblit" a ja ze "nijeeeeeeee, nechceeem, z alkoholo som neblila uz roky (TOPALKY nepocitam!)" no a po 10. minutach hadky som teda posluchla a musim povedat ze som dobre urobila.
Hned mi bolo lepsie, ale kamosi si len "high five" dali bo nikdy sa im nepodarilo opit ma natolko aby som tak dopadla. Bo ja furt, ze to som si uz odskakala "za mlada" a ze na toto som uz stara. Ale nevyhrali, bo akoze opita som nebola, len zle sadlo kvoli prazdnemu zaludku...
No, ale toto asi nie su detaily o ktorych chcete vela pocut, to si len tak pre seba...
Tu su nejake fotky z tej noci:






















Ahhh, a skoro som zabudla ze doobeda sme mali capoeira rodu v prezleceni, tak to bolo tiez super vtipne - mam odtial fotky aj videa! :-D
(ludi na tychto fotkach mam inak strasne rada!)


























No comments:

Post a Comment