Thursday, November 6, 2008

LTC - BB + CU - October 2008 - my chairing experience



Tolko veci som uz v AIESEC vyskusala (a nemam na mysli len "Finsky dych", "Prazsku vetev", "Nordic Highway" and spol.!) a stale sa ma pytaju ci ma to este bavi...
Nuz, priatelia a znami - vzdy som mala jeden sen - ze raz budem vediet stat na nejakom podiu a recnit. Bez toho aby som sa nepoblila od tremy. A s tym, ze si budem pamatat co som povedala...
Tadaaa!
Chairovanie (pre nezasvatenych = moderovanie) konferencii vyzeralo ako pekna vyzva! Este stale mam taky nesplneny sen, z ktoreho by som ale zaroven mala respekt, a to chairovanie nejakej narodnej konferencie o 200 ludoch - aj po tolkych rokoch si na to netrufam - alebo jedine s motylami v zaludku.
A tak som ako taky prijemny medzikrok k tomuto snu prijala pozvanie Sasky - uvadzat ich mensiu konferenciu pre novych clenov...

Zistila som, ze ma to neskutocne bavi cele! Od chystania programu premeetingu, ktory by mal zaistit kvalitnu konferu po prichode delegatov, cez vystupy na podiu, az po vedenie post-meetingu!
Vzdy ma zarazi ako "doma" sa citim ked robim nieco so Slovakmi - cele je to "dzive", kopa srandy - normalne si uvedomujem ze Slovaci ako narod su akosi viac "latinskoamericki"... :-)))

Citila som sa velmi dobre vo svojej kozi ako chair, proste ma to bavilo, ale najviac si aj tak vazim nove priatelstva! Pride mi, ze v tomto veku si clovek uz tazsie nachadza kamaratov nez ked bol decko, a toboz nie baby! A tak si fest vazim, ze sa mi na tejto konfere podarilo spoznat niekolko fakt uzasnych holiek. :-) Slovak women rulezzz!


No comments:

Post a Comment