Thursday, November 6, 2008

LTC - Brno + Zlin - October 2008

Super veci som zistila na tejto konfere! :-)

Okrem vzorca: Mojco + alkohol + skrina + kufor = VELKA SRANDA! :-) aj to, ze sa este stale citim clenom AIESEC Brno, bolo uzasne s Ninuskou sa stretnut a prispiet svojou troskou a vobec - byt tam nie este ako alumnik...
Na get-to-know games som sa nasmiala ako uz davno nie! Popila tiez ako uz davno nie (stale tomu Janovi neverim ze som to bola ja, kto nablil do toho kosa! ;-D) a proste - citila sa vo svojej kozi!

Hrozne vela vnutornej energie mi dala Evzenova Cekotova session - zistila som, ze som naozaj stastna momentalne a ze viem, co chcem od zivota obecne! Ja neviem, dolialo mi to tolko energie, citim ze aspon niektore kusky tej obrovskej skladacky vnutri mna (ktora pozostava z hodnot, snov, priani, a co ja viem coho dalsieho) konecne zacinaju zapadat do seba...

A este jednu vec - jeden z najlepsich pocitov prisiel, ked sme si ja, Jano a moja segra s Mojcom isli sadnut po konfere na veceru. Reku trapas - rande vo stvorke, ale bolo to tak prirodzene a super, ze mi to utkvelo v hlave az doteraz! Velmo rada s vami travim cas, vy traja! :-*


No comments:

Post a Comment