Thursday, November 6, 2008

Co medzitym....

Vzdy som uvazovala, co asi taky absolvent robi dokial si teda tu zahranicnu staz najde a dokial si nevybavi vsetko mozno pred odjazdom...

Nuz, ja som si na toto obdobie vytycila zopar viac ci menej uslachtilych cielov ako napr.:
- oprasit svoju aj tak velice biednu spanielcinu
- zarobit si aspon 3 tisicky mesacne aby som mala na nejake zakladne vecicky
- udrziavat sa fit & happy capoeirou
- porobit si kadejake self-discovery cvicenicka ktore som nerobila uz davno
- ucastnit sa AIESEC aktivit, ktore uz budem robit proste cisto z radosti a len tie, ktore ma najviac bavia a v ktorych som najlepsia...
Well, tym sa veru aj venujem najviac! (coz prevelice tesi moju maminku! uf!)

Ludia sa ma pytaju, co robim, atd. tak zopar slov o tomto tu:


UNI2010 a Juraj Kovac :-)
Kedze som momentalne "usidlena" v mojom rodnom meste - Banskej Bystrici (v ramci optimalizacie nakladov ci ako mam nazvat pobyt u rodicov, ktori sa vdaka bohu este stale staraju o to, ci mam strechu nad hlavou a co do ust - DAKUJEM!), tak som musela pohladat nejaku tu pracicku tu...
Nie je lahke najst si nieco flexibilne prave na toto obdobie, co by mi dovolovalo odskocit si sem-tam za Jancim do Brna, pobudnut tam zo den-dva, ci zucastnit sa nejakych tych konferencii. Ved kto by to chapal? Ono, uvazovala som aj o dzobe upratovacky ak by bolo potrebne, ale idealna predstava bola taka, ze by som sa venovala niecomu co mi je srdcu blizke a nepovazujem to za pekelne nudne ci tazke...
Musim sa na tomto verejnom mieste podakovat Jurajovi, ktory ma oslovil na (citujem) "myslienkovu, organizacnu a feedbackovu pomoc" pri workshopoch predmetov, ktore ako doktorand uci na Ekonomickej fakulte UMB v BB. V mojom pripade sa jedna o predmet "Klucove kompetencie - osobna a teamova efektivnost". V podstate vselico mozne ohladne teamwork a time managementu. Formou, na aku som dlhe roky zvyknuta. Plus su nase aktivitky kadejako poprepajane s UNI2010 - neziskovou organizaciou, ktoru Juraj zalozil, aby posunul nase skostnatele skolstvo niekam dalej... No kam inam sa moze Meniarova "upichnut"?! :-D
Bavi ma to! Rozoberat rozne temy spojene s podnikavostou, vzdelavanim, teamovou pracou, atd. je urcite prijemnejsie nez krutit palcami ci vytierat podlahy! :-)


"Ceresnicky na dorte" co sa tyka AIESEC aktivit :-)
Myslim ze nasledovne akcie si zasluzia samostatne prispevky:
  • brnensko-zlinske LTC - ucast na nom, Evzenova session, ...
  • chairovanie LTC BB+CU na Slovensku - uzasna skusenost, super ludia...
  • facilitovanie na FallCo 2008 - no comment
  • facilitovanie na NaLDS 2008 - ako vzdy najsam!
  • chairovanie newie conference LDS in Italy - woooow! :-D
Vzdy sme vsetci zavideli Hartoske, ze si vybera z AIESEC prave take zaujimave kusky ako je neunavne facilitovanie tych najcoolovejsich konferencii :-D a ich chairovanie. Tak som chcela zistit ake je to byt v jej kozi! Suprove! :-D


1 comment:

  1. toz ono mi ani nic moc jineho nezbyvalo, v jiste dobe, nez facosovat :D

    kua, magic in AIESEC, magic in eXchange.. a hlavne, magic in facilitating ;)))

    ReplyDelete