Friday, June 5, 2009

Ako som dopadla

Caute ludia, tak teda... OSTAVAM! ;-)

Zachranilo ma iba to, ze som v podstate "iba" skvela ucitelka, hihihi. Just kidding.

No, Alba si ma zavolala do kanclu a ja som tak polozartom prehodila ze co som zase vyviedla, hehe, a ona ze riaditelia nas nevolaju len na to aby nas drbali, ale aj chvalili (oh, really?!) a vytasila svoj megazapisnicisko (to znie skoro jak nejaka nadavka, tak citajte dobre to slovo radsej :-D) a zacala mi vraviet "feedback" od deti - ze: Menia, deti ta zboznuju, a maju strasne radi, tvoje hodiny su pre nich nie nudne, ze stale robite nejake aktivity, paci sa im ze sa s nimi hras - aj mimo hodin, a tak. Cela pri tom ziarila, a ja som az rastla na tej stolicke v ktorej som bola pochovana pekne hlboko od tych nervov.
A blabolila, ze aka je so mnou spokojna a ze chce aby som sa tu mala dobre, a aby som k tejto skole nieco citila a pod. (no, to som veruze doteraz citila - ale nechces vediet co!!! :-D)
A tak som jej vravela ze mi pomohol ten meeting s nou ked som mohla fakt zo seba vsetko dostat a vysypat, a vyliat si tie frustracie a uz uz som sla povedat ze som rada ze nemusim chodit na tie nezmyselne meetingy, ked ma prebehla ze "...a chcem aby si sa vratila medzi nas na strednajsie meetingy, lebo takto ti chybaju informacie a nie si medzi kolegami vobec a blabla..." tak ja len ze s usmevom ze jasneee (a v podvedomi "DOPREDELE!" :-D), ale drzala som hubu tentokrat. Akoze, normalne by som asi nie, ale naozaj mi chybaju infosky, a niekedy je tam aj sranda s kolegami - je to ine, ked im uz clovek rozumie a ma s nimi nejaky vztah. A tak som odtial vznasajuc sa odkracala - v podstate ani nie z vysledku, ale vzdy je super pocut ze vas niekto zboznuje! :-D

No a vecer mi volala Sepu ze volali Bernarde ze na kolku ten meeting a ona ze uz ziadny meeting s nimi nepotrebuje (YES! YES! YES!) Nicomu som sa nechcela vyhnut tak ako tomuto!

Takze ostavam, dako si to tu uz odkrutim, raz hore, raz dole, ale uz si clovek zvykol, no...

Sepu mi povedala ze by som sa mala v duchu podakovat Albe ze ma takto zachranila, ale ja som sa veru zastavila a zamyslela ze hovno! Sebe sa mam podakovat - za to ze dobre ucim, a ze davam detom lasku ktoru okamzite citia! A sama som sa do tej kase dostala tym, kto som, a sama som sa z nej aj vytiahla tym kto som!

Jo! A vtipna udalost z dneska na zaver! Dnesa sa krpaty 5-rocny Cesar zasekol v strome! :-D (uz len to znie vtipne) Ale take vtipne to zas nebolo bo strom mal akoby dva kmene vyrastajuce z jedneho a tam sa mu nad kolenom zaseklo stehno jak sa nan liepal, no a fakt sa mu to fest zaseklo. Nedalo sa mu pomoct! Po 10tich minutach trcania v strome zacal rumadzgat, jeho triedna sa bezradne snazila tu blbu nohu vytiahnut ale neslo to. Tak sme u zmysleli ze sa bude pilit, ale potom som dosla reku, podme to este raz skusit - po prve, musime odputat jeho pozornost nech nie je taky vystresovany, tak som sa ho zacala pytat na jeho oblubenu farbu a ci ma domace zvieratko a podobne hovadiny (to je inak dobry tip na deti - spadnu, rozbiju si koleno, revu, a ked sa ich zacnete pytat na nieco co ich prinuti premyslat, tak na to zabudnu), zavolala som ucitela tancov reku nech sa na tri posnazi odtlacit tie konare, a bolest nebolest, pekne-krasne som mu nozicku vytlacila smerom hore a bolo po tragedii! :-)
A som skoncila ako hrdinka bo detiska z toho mali samozrejme obrovsky zazitok a potom kazdemu co to nevidel hovorili ze "Profe Menia ho zachranila!" hahaha - niekedy je s tymi lumpmi fakt sranda! :-D

No, tak ja sa porucam - tento vikend ma cakaju 2 narodeninove parties, tak to zas bude... :-D

No comments:

Post a Comment