Saturday, June 6, 2009

Vikendik plny narodeninovych oslav

Juj, tak len chcem posharovat jedno videjko - vcera sme totiz boli na narodeninovej oslave Marina - mojho kamarata z capoeiry a bola to jedna z naj parties ake som zazila (nielen tu)!
Kedze tu vacsinou ludia chodia do baru a tak, tak to bolo vynimocne ze sa nas zislo okolo 20 a viac unho doma, kde boli aj rodicia, ale to vobec nebranilo tomu ze sme parili ako o zivot. (a jeho rodicia s nami! ;-D)
Bola torta a litre aguardiente - to je ich narodna palenka - ma iba 29 % tak z mojich veci sa tu idu potentovat ked im slahnem 53 percentnu slivku, hehe! :-D Jeho foter skoro odpadol - ale dorazili sme vcera vsetok moj slovensky alkohol. :-D

Tancovali sme az do svitania, nechapem ako to mohli susedia strpiet, ale najlepsie bolo ze tam boli hudobnici, ktori nam kazdu chvilu hrali - ale nie hocijaki - mali tamboras - take bubny, a typicke hrkalky, typicke veci z pobrezia karibiku - a brutalne na to hrali a kolumbijcania na to brutalne tancovali - resp. skakali - to sa neda ani vysvetlit a ani neviem ako sa tento rytmus vola zatial, ale uploadla som aspon videjko nech si viete predstavit - nic nevidno, ale ide o muziku. Oni sa hybali ako sialeni - som sa citila ako v africkom kmeni nejakom - proste UZASNE!

A potom to slo este ovela rychlejsie - uuufff!!! A vsetci chceli nech idem aj ja do stredu to tancovat a zacali skandovat moje meno, ale ja reku - co vam sibe?! Na to potrebujem tak 10 piv, tak az potom ked sme si trochu vypili som to dokazala. No ale s Juan Davidom sme to zase potom tak roztocili na salse ze sa ma chodili miestni mladenci pytat ci som si ista ze nemam latinske korene! :-D Mami????!!! :-D

Tu je par fotiek - torta a par amigos colombianos:


Teresa, Juan David (moj naj kamos tuna) a ja:


S oslavencom:


Z nejakeho dovodu som ale nemohla dlho spat v sobotu, tak som ju celu stravila ako v tranze po 4-hodinovom spanku, len take zadrbavacky na skype a co ja viem co - ale sla som poctivo behat ako vzdy... Ani zle mi nebolo, k mojmu prekvapeniu - nic vobec - hamburgerovo-hranolkovo-zmrzlinovy zaklad vyzera ze zabera! :-D
Vecer sme mali ist este na Jessicinu narodeninovu party, ale s Teresou sme boli volake nemastne-neslane, tak sme len tak hang-outovali na chodniku, popijali pivo a kecali, az kym nenadisiel cas pobrat sa spat. No nic moc, hehe. Nedela zase na skajpe zavesena, ale vecer sme sli do kina na 3D filmik - kresleny po spanielsky (zase, tak vela sa tam nenahovorilo), ale fakt sme sa dobre zabavili na nom - isli sme s Teresou a s AIESECarmi...


5 comments:

  1. tak ja sa idem prihlasit do tanecnej salsy a inych vrtivych rytmov aby som si s tebou mohol zatancovat ked dojdes :)

    inak...lubi sa mi tento blog

    mojco

    ReplyDelete
  2. Veru Mojco uc sa - na teba v rytmoch salsy sa veru rad pozrem - stavim sa ze aj ty pri tom budes vyzerat uuuuuplne prirodzene :-)

    ReplyDelete
  3. mojco, tvoj feedback ma vzdy tak povzbudi pisat... :-) dikes

    ReplyDelete
  4. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    ReplyDelete
  5. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    ReplyDelete