Monday, June 15, 2009

Fantazia - caminata a la cascada

Znamena, ze dnes sme konecne sli na mensiu turu k vodopadu niekde v kopcoch nad Bucaramangou. Iba ja, Teresa a Alejo (dalsi gay friend)...

Sice po vcerajsej dlhej noci von nebolo lahke vstat o 8 rano a ist na strmy kopec po 4 hodinach spanku, ale podarilo sa! ;-) Vystup nam trval iba 1,5 hodinku, ale bola to taka strmina a svietilo slnko, ze sme na vrchu zmykali tricka od potu. Doslovne. Esteze sme si vzali nahradne!

Kracali sme, sledovali vegetaciu a clovek sa zas raz zastavil aby si uvedomil ze sa vlastne diva na bananovniky, platany, kavove rastliny a do toho vidi nejake liany a poletujuce farebne motyle a ze je vlastne v Kolumbii!!! A ze to je neskutocne! :-)

Vodopadik to nebol bohvieco oproti nasim tatranskym, ale padlo dobre. Ked sme tam dorazili, zvalili sme sa na velku plochu skalu, z ktorej prave odchadzal taky starsi par, a ponukol nas syrom (sa tu je ako energeticka bomba queso con bocadillo - syr s bocadillom - je to sladkost z guayaby co este stale neviem co je! :-D) Ako u nas ked si date Tatranku proste! :-D
Ale to bolo uzasne a toto tu milujem na Kolumbii, lebo takato pohostinnost sa pomaly z nasej krajiny vytraca hoci sme ju tiez mali! Proste, zdravite sa s tymi ludmi, a oni vas ponuknu svojim jedlom. No sila, potesi!

Ked sme odchadzali, po ceste bol taky z plechov zbity pribytok (takych je tu na kazdom kroku - vsak vravim, rozdiely velke), a tam bol napis ze predavaju studene napoje, tak sme pred tym zastali a priblizne 3 sekundy hutali ze ci si ideme kupit daku vodu ci co, ked na nas typek zavolal ze "Vstupte!" a my ze dobre, a on ze hned "Donesiem vam tri pivecka?" a my co sme povodne vodu chceli, sme boli uplne zaskoceni tymto navrhom, na ktory sme samozrejme kladne pokyvali hlavou! :-D Pofukoval nam tam vetrik, posadali sme si na obieleny murik, a na lavicku vytvorenu z jednej dosky a dvoch prazdnych bedni od piva a zacali sme sa s nim zhovarat. Do toho nam z velkych reprakov hralo typicke vallenato... Idylka!
Pytali sa odkial s Teresou sme a tak, zacal nam vypravat so zenou ze oni pesky maju prejdeny cely Santander (region v ktorom sme - Bucaramanga je jeho hlavne mesto), skvely bol. Daval nam tipy na dalsie vychadzky a pod. Zena mi dala telefon ze kebyze cokolvek potrebujeme, tak nech sa ozveme... :-)
Ako nam pivko doslo, uz uz sa dvihal po dalsie, ale sme si povedali ze dost, ze chceme zist dole a este nieco porobit a tak, a vytahovali sme peniazky reku zaplatime pivko, a oni ze nie, ze nas pozyvaju vsetkych troch.
S Teresou sme ostali s otvorenou hubou - proste druhy krat za den taketo strasne super gesto. V takychto chvilach je to proste o tom, o com to ma podla mna na svete a v zivote byt. Neviem ani popisat tie pocity - clovek citi radost, stastie, prekvapenie a hlavne tu otrepanu lasku k bliznemu...

Par foteciek tu:

Vyhlad:






Cestou sme narazili na taketo auticko! :-D


Troska vegetacie:


A takto vyzera kavovy krik:


A z detailu - kavove zrnka zelene:


My - upotene, ale stastne! :-D




Kam sme to vlastne dosli:


Odpocivajuc na skale:


A uz spominane pivecka:





7 comments:

  1. si sa volako rozpisala, dobre dobre, to sa mi lubi, rano na ofyse vzdy predtym ako otvorim mail pozrem noviny a blogy a vypijem kavu :)

    kua, dufam ze nikto teraz nevidi kolko je hodin ked toto pisem, lebo by to vyzeralo ze rano u mna znamena o stvrt na 12...

    ReplyDelete
  2. u mna rano na MC ofise vzdy znamenalo stvrt na 12! ;-)

    ReplyDelete
  3. kecas, ze si s sebou vzala nalds tricko?!

    ReplyDelete
  4. Ha, to NaLDS tricko som si aj ja vsimla! :-) na paradny vyletik to vyzera :-) ja som dnes inak poslala prvu akceptacku, tak som zvedava... :-*

    ReplyDelete
  5. Veruze NaLDS tricko som neprehliadol ani ja, sak ma v nom volakedy davno zbalila :-)

    ReplyDelete
  6. bylo mi to jasne, ze se intezita toku textu zpomali s prijezdem Velkeho Johnnyho ... mate se? :P

    ReplyDelete
  7. kua, Jana! píš čosi, som zvedavý čo tam s Johnym robíte, pošlite fotky!!!

    P.S. aj prasácke fotky kludne!
    P.S. teda prasácke kde si ty, nie tie kde je Johny :)

    ReplyDelete