Monday, June 8, 2009

Cha! Zase nieco zacinam! :-D

Uplne musim povedat ze v tomto tu si svoj traineeship pochvalujem, lebo furt daco skusam nove resp. sa vraciam k niecomu co ma bavi...

Kedze teraz maju na univerzite akoby prazdniny, tak nemame hodiny tancov, a ten hip-hop ma dako nebavil, a tak ma dneska vzal kamos hrat squash! YESSS!

Sice som ho nehrala uz dobrych par rokov, a aj vtedy len malicko, ale vzdy ma to bavilo - je to riadna makacka, ale brutalne vela endorfinov a energie mi to vzdy doda - milujem sporty pri ktorych zo mna leje! :-D

Samozrejme, slecna tremistka, ktora neznasa ked jej nieco nejde excelentne hned od zaciatku (najma co sa sportov tyka), sa hanbila aj raketu chytit, ale sla som do toho, a som rada ze som to zase az tak nezabudla! ;-)

Pecka to bola - som mokra a idem odpadnut este teraz ked toto pisem, ale uz vidim, ze tomuto sa veruze idem venovat castejsie! ;-) Tak som len tak chcela posharovat - niezeby niekoho okrem nasich zaujimalo ze zase zacinam hrat squash, hehehe! :-D

Priste to bude futbal - minule bola Teresa hrat s aiesecarmi, a vraj im riadne dokopala clenky, a pochvalovali si ju aka je hracka, tak premyslam ze spojime sily a to bude este len show! :-D

Mimochodom - ako tak casto Teresu spominam, tak ma napadlo ze som ani nestihla napisat s kym vlastne travim najviac casu tuna a kto su moji kamarati, tak o tom priste. Ach, milujem ked uz mam nejakych ludi s ktorymi mam vytvoreny nejaky vztah, a nie su to len znami...
Ako som si s Ninuskou dopisovala v zaciatkoch - ze kedy to pride ked budem moct nejakeho kamarat objat, a sharovat naozaj vsetko - radosti, strasti, smiat sa do pocurania (ano, to uz sa nam stalo s Teresou tisic krat hadam) ci plakat nad dacim (to sa nam este nie - esteze tak! hehe)... A pripadalo mi to neskutocne najma ked mi Ninka povedala ze jej to az tak po 5.mesiacoch v Cine prislo... Tak ja uz po 4-och mam, heh.
Najviac ma mrzi, ze mi neostava casu az tak so starymi kamosmi sa spajat, ale ved kvoli vam vsetkym toto tu pisem. Myslim na vas. papapapa

2 comments:

  1. Ahoj Menus,
    tak jsem se skoro vlastne uplne omylem dostala k tvemu blogu a musim rict, ze jsem poslednich par prispevku (a to nejsou zrovna kratky) shltnula jednim dechem. Zajimave psani, zajimave zazitky a predevsim predpokladam zajimave zkusenosti. Ted uz jsem v obraze, takze pis pis, tesim se na pokracovani. Jo a stojim za tebou. Ukaz jim tam co to je svoboda slova. Drzim palce, at se dari.Pa Sarka Donatova

    ReplyDelete
  2. no este ze tak,z e mysliiis, no!...ved uz na tu terezu aj ziarlit zacnem :D....hej som v Taipei, odchadzam po 10 mesiacoch a mozem povedat, ze som tam nechala "rodinu"...uuuuzasniiii ludia, jaj. ved uvidisss...a co teda "ta" partyyy?!? ani neviem..a co po dovce s Jancim?

    ReplyDelete