Saturday, June 13, 2009

Uz len tyzden a prazdninujem! ;-)

Dnes ma v robote skoro slahlo lebo bol posledny den skoly pred 3-tyzdnovymi prazdninami, a ja jedina som mala pred sebou viac nez polovicu poslednych pisomiek. Mala som 4 v tu istu dobu - lietala som ako sialena aby som nabriefovala kolegov ze co a ako, ale nie je to dobre, pretoze ja hodne pomaham na pisomkach, a presne ako som si myslela, dve triedy to nedali - presne tie kde som nemohla byt.
Ale si to zasluzia - su to najhorsie triedy ako mam, tak na nich kaslem - len nech si prepadaju a pekne krasne nadupaju buduci tyzden na opravaky! Tak im treba. Bo su fakt hrozni! Z 50-tich minut ich mozem ucit tak 15 lebo ma ani nenechaju vysvetlit co ideme robit! Parchanti mali!
No, ale hlavne ze mi dali deadline do 11:00 AM dat vediet ze ktore deti budu musiet buduci tyzden prist na opravaky - ako, prosim???!!! mi trva hodinu kym opravim jedny pisomky, potom zadat to do pocitacoveho systemu, ktory vyhodnoti spolu s ostatnymi znamkami ci presli alebo nie. Uplne nemozne, ale jeden kolega prisiel za mnou sam od seba a pomohol mi opravit nejake pisomky.
Som sla ako fretka, ludia!
Bolo 13:00 ked som to dokoncila, musela som obehat vsetkych profesorov a deti, no taketo stresy som nezazila od MC-cka hadam!
Ale potom uz bol pokoj - posledne dve hodiny sme hrali volejbal profaci proti starsim studentom, tak zase po rokoch nejaka aktivitka co uz som dlho nie! A zase som sa utvrdila, ze dobry zaklad sa nezabuda! ;-)
Jaj, oco, fakt som rada za to lyzovanie a vsetky sporty co si do nas drtil, hehe! Zas raz hviezda! :-D hahaha (akoze, niezeby to hram nejak extra perfektne, ale oproti ostatnym profackam co tu loptu nevedia vobec spracovat, je to dobreeee.) A bavilo ma to! :-)
Potom som bola s krpatymi cheerleaders (roztlieskavacky - u nas to nemame, ale vo vela krajinach maju sportove teamy svoje cheerleaders - z americkych filmov ich pozname ako tupe blondiny ktore chodia s najlepsimi sportovcami skoly, ale v skutocnosti je to drina, vela gymnastiky, akrobacie a koordinacie). Sa mi tu na tej skole paci, ze vela veci robia deti spolu z roznych rocnikov. U nas, ked si stvrtak, tak sa kamaratis so stvrtakmi!
Tuna boli skolkarky az po desatrocne a bezne sa aj cez prestavky spolu hraju vsetci. No, a kedze som ich akrobaticky hrdina tiez (toz, odchovankyna capoeiry problem s nejakymi tymi stojkami, mostikmi a inymi hovadinami nad ktorymi rozum zastava, problem nema), tak sa tam potom po mne zacali liepat a co ja viem co - hrozne som sa smiala, zvalili ma na zem, a polihali si na mna, tak som sa robila ze som mrtva a normalne ma taketo krpce odniesli k ich profakovi co ich uci tance - som musela pred nimi utekat! :-D
No a preco toto tu tak do detailov pisem? Pretoze som sa citila vazne super - stastna! Ja asi vazne nemam 25, ked ma bavi po kolenach lozit s detiskami a skutocne sa pri tom bavit, nielen predstierat ako dospelak, hahaha! :-D

Vecer sme si s Teresitou spravili "noc vo dvojici" a vysli sme si do speci kaviarne/restauracie ConArte (Jano, tam ta zoberiem, strasne sa mi tam paci! ;-)), dali si flasu vina (po dlhom case vino, mnam!), dobre jedlo, kecali o vsetkom moznom a skoncili zase placuc od smiechu nad dakou dalsou blbostou co som vyviedla. Taketo momenty proste stoja za to - nielen na praxi, ale v zivote! :-)
Musim povedat ze som teraz stastna!

Foto krasavic! ;-)



1 comment: