Thursday, September 10, 2009

Fashion show

Tak konecne minuly piatok nadisiel den "D", v skole cez den decka len nacvicovali, tak som takmer neucila, a pustili nas o jednej domov, aby sme boli o piatej nastupeni na modnu prehliadku, ktora sa konala pri prilezitosti dna "integracie skoly a rodiny" ci ako by som to prelozila, no to je jedno...

Vtipne bolo, ze pocas dna prisiel za mnou sam Don Abelardo - vlastnik a partner Done Bernardy (the biatch) ktory je vlastne mily panko, len je babkou v rukach zlej Bernardy a Alby, no a povedal mi ze chce aby som aj ja vecer predvadzala... Viaceri profesori sli, tak som povedala ze OK, pretoze jednak som mala ist s mojim kamosom - ucitelom tanca Jahirom (ktory si predtym slahol 4 ci 5 piveciek, ze jo), jednak je to sen kazdej holky a jednak mam z toho strach a hanbim sa, a vzdy je dobre robit nieco co vas challengne...

Tak sa slo domov, vyobliekat, vyumyvat a co ja viem co, ja navyse aj zbalit do Sogamosa na vikend, a povedala som si ze vyskusam vypytat povolenie ostat az do pondelka. Na toto ma chalani presviedcali uz asi tyzden, nech sa spytam ci ma nepustia, nech si vymyslim ze musim ist na ambasadu do bogoty alebo daco take, ale ja tava samozrejme neviem klamat, plus neasertivna hanblivka tenkrat po X-te, som tak neurobila.
Ale jak za mnou dosiel Abelardo, som si povedala ze jeho sa skusim spytat... Sak aj ja prenho nieco idem urobit, no...

Tak sme vecer dosli do skoly, decka zlate - vyobliekane, vycesane, a co ja viem co, vsetko to bolo vcelku profi zorganizovane, molo vystavane, osvetlenie, tombola, atd. no jedna slava. Pofotili sme sa co-to, a vecer presiel ani neviem ako...
Tak som sa priplichtila k Abelardovi ze ci mozem ostat v Sogamose az do pondelku - ze mame dolezitu prezentaciu z capoeiry, a ze chapem ak povie nie, a ze to budem akcpetovat a respektovat, ale ze som to chcela skusit, a tak cuduj sa svetu, tvaril sa v pohode, az na to ze povedal ze sa musi spytat Bernardy. SHIT!
Ale asi ju ukecal a "to cut a long story short" - dali mi povolenie vymeskat jeden den v praci kvoli cestovaniu! :-D Nice! ;-)

Nejake videjka (povedala som kolegovi nech nahra aj moje, a namiesto toho mi urobil fotku na ktorej nebolo nic vidno, hehe! :-D):








A fotecky:






















1 comment:

  1. ta v tych ruzovych plavkach s dazdnikom je najlepsia! :-D

    Inak na vsetky Tvoje videa si budem musiet pockat, bo tu youtube nejde, takze mi to ani nezobrazi :-(

    ReplyDelete