Tuesday, September 15, 2009

Zonalito II a dalsie porovnania

Caute...
Mam teraz tyzden prazdnin a som svorc, tak som ostala v Bucaramange...
Cez vikend bola AIESEC konfera pre novych clenov, ktoru som pred pol rokom tiez navstivila... A tak boli zase momenty dejavu a porovnavania rozdielov co sa vo mne deje.
Spominam si, ako Tina pisala na blogu svojom o prelomovom momente, ako sa zacala citi v Juznej Amerike super a zaintegrovana, ked im konecne zacala rozumiet - stala sa ich sucastou... Chapat vtipy, songy, pokecat si, co ja viem...
Tak presne to mi napadlo. Ako sme sli pred pol rokom na konferu a oni tam vyrevuvali aiesecarske songy a kadejake slovne hracky co maju, a ja som len myslela na to, ako by som ich zastrelila, nech drzia hubu, ze sa mi chce spat.
Na konfere som sa pred pol rokom citila sama, stratena, ze tam nepatrim, atd.
Teraz, hoci som tam bola jedina trainee zahranicna, som mala pocit ze tam mam svoje miesto. Proste, "heeey, Meniaaaa, blablabla" komenty, vykriky, nejaka session, nebol problem zdvihnut sa a okomentovat ze takto a takto sme to my robievali a co ja viem co...
Parties - medzi nimi, sranda, a cestou nazad do Bucaramangy v buse som vyrevovala pesnicky s nimi! Uplna haluz! :-D
Maju inac super humor a vela taky "doberacskych" songov, pripominalo mi to casy ked som u nas vstupila do AIESEC a ked sme robili LTCs este s Bratislavou, a spievala sa "zatracena jasterica" a "na co myslis" a pod. Akosi to u nas vymizlo. A tiez som si tak uvedomila resp. mi tak prislo, ze Slovaci maju ku Kolumbijcom naturou blizsie nez Cesi...

After Zonalito in the bus :-D (Hartos, cakam na to ze mi pochvalis vlasy ;-))


1 comment: