Wednesday, October 7, 2009

Ako sme kempovali

Uz sa mi ani moc nechce pisat, vsetko mi pride take normalne - v style: "sak co budem vypisovat..." :-D

Ale tak sa hecnem, a hodim par fotiek z predminuleho vikendu este...

Som si len tak kvasila doma v sobotu, ked sa zjavili traja kamarati dole pred domom, reku "mas 5 minut na zbalenie". A ja ze: "Hm, okej, a kam ideme?" Ze: "to je prekvapko". Ale ze mam zobrat plavky, ale aj mikinu...

Tak sme sa nakoniec vecer ocitli na finke (finca = chata, farma, vikendovy dom), kde sme si pri bazene postavili stan. No vtipne to znie ked to tak citam, ale tuna normalka... Ze popijeme aguardiente a tak, vzali sme aj CD prehravac, ale dako muka, nechcelo sa nikomu pit, tak sme dost skoro zaliezli.

Musim povedat ze som v noci dost mrzla (kebyze mi povedali, tak si vezmem riadnu prikryvku so sebou, bo takto spacak sme mali pod sebou, a zakryla som sa tak uterakom, heh), no ale rano som o siedmej vyliezla spotena ako mys, bo ako slnko zacalo svietit, tak zo stanu bola sauna ako vysita.
Tak som spala vonku zvysok rana, ako mozte vidiet na tejto fotke, hehe. :-)

No a sme sa s Dianou len opalovali, chalani sli na pivo a dlho sa nevracali, my sme sa zatial pekne spiekli (30-ka nebola dost a trubka Diana sa naterla 5-kou - niekedy su ludia fakt blbci - zato ze je tmava pokozka, este neznamena ze ju nespali!)



A pak si hadzali pivove flasky, a vsetko skoncilo fiaskom ked Marino hodil flasu aguardiente do vzduchu smerom do bazeba - akoze ju chyti vo vode, a nik z nas necakal ze vylovi rozbitu flasu a po zvysok dna bude lovit z vody sklo. No nadhera, co bam budem vraviet...












A taaak, proste nuda. Teda, nie "nuda", ale mam teraz take obdobie, ze miestami by som uz aj domov sla. Ze nic nove na svete a pod. :-D

No comments:

Post a Comment