Friday, October 16, 2009

Cultural week - Time machine

Tak tento tyzden sa vobec nevyucuje. Ako som spominala, maju takzvany cultural week, kde nazov az tak nesedi, ale to nevadi. ;-) Kazdy den si nejaka area pripravila nieco zaujimave a triedy rotuju po roznych stanovistiach alebo maju program v telocvicni.
V stredu prisla najdolezitejsia cast pre vsetkych "anglictinarov" (decka maju v anglictine aj science, math, social studies a tzv. Language Arts) kde sme robili tzv. TIME MACHINE alebo "stroj casu" - moji druhaci dostali dekadu 70. rokov.
V utorok som cely den oblepovala triedu plagatmi co mali za ulohu pripravit - s roznymi informaciami, atd. Vlastne cela skola malovala a dekorovala :-D
Starsi su ini "brutalisti" - vyrabali velkomalby a dekoracie z polystyrenu, alobalu a co ja viem co - obecne su Kolumbijcania dost vizualni, uz z AIESEC sa pamatam ze mali vzdy prepracovanu grafiku, aj na informatike sa tu na zakladke ucia s roznymi grafickymi programami pracovat, hodiny kreslenia maju do 17. rokov (hoci potom je to viac technicke kreslenie, ale co na tom), takze vysledkom boli malovky 5x5 metrov.
Ukazky mozte vidiet na nasledovnych fotkach: Drsne!








Toto tu je nasa trieda:










Potom vystupovali v roli ABBA, GREASE, hippiekov, a pod. tu su fotky a videa, fakt stoja za to! Mimochodom, YMCA je jedina pripravena choreografia co som s nimi nacvicovala - GREASE a ABBU si vymysleli sami! :-D



























No comments:

Post a Comment