Tuesday, April 14, 2009

New wave of energy? Hopefully it will last

Hola amigos!

Prave som sa vratila z posilky s novym privalom energie, tak som vam chcela napisat ze mam novy pocit odhodlania v sebe - vobec neviem preco.
Dnes som sa vratila z prace, a proste som sa rozhodla zacat s mojim starym planningom a time managementom a la Covey - kde si na cely tyzden naplanujem vsetky oblasti tak, aby som bola v rovnovahe.
A po vikendovom rozhovore s Tinou som plna odhodlania fakt sa drsne zacat ucit spanielcinu z knizky a ze si MUSIM na to najst cas, a ze musim obnovit vztahy s ludmi tu a hlavne s aiesecarmi - proste kopa veci sa mi v hlave honi. Neviem odkial ta energia prisla, ale dufam ze ostane dlhsie... :-D
A tak som sa ucila spanielcinu a bola som uz dost unavena, ale predsa som sa dokopala do posilky, kde som randomly narazila na Pei, ktora prave koncila... Dalej na Elizabeth - holcinu z Nemecka, ktora tam zasa pravidelne chodi na dancing classes, dokonca sa aj Luis pridal a siel si zaslapat na bicykli (chce zhodit pneumatiku aby bol uspesnejsi v baleni bab :-D), a takisto tam bol moj tener capoeiry no a do toho som tam este kecala s Gabrielom - instruktorom tancov.
Dohodli sme sa na piatok ze sa stretneme ohladne moderovania toho tanecneho vystupenia ku ktoremu som sa prislubila (ak si este pamatate z predoslych prispevkov, hehe).
No a ako som ich tak sledovala tancovat kym som cvicila - som citila v kostiach a vo vsetkych bunkach, ze TOTO JE PRE MNA, a ze by mi to fest slo - ze by som sa tu vec naucila za 10 minut a bola by som super, a tak som mu povedala: (po spanielsky ;-)) "Pocuvaj, kamo, ked ja robim volaco pre teba, tak aj ty pre mna musis..." tak suhlasila ze reku ze co... Tak som mu povedala ze sa chcem s nim jeden tanec naucit. Tak suhlasil. Parada! :-D

No a ako suhrn toho som chcela povedat, ze som v tej chvili prvy krat pocitila ze som "doma"... Ze uz vlastne niekoho poznam, a je to celkom fajn byt takto zabehany - len tak narazit do ludi s ktorymi sa clovek pozna - proste fajn.
Ze uz sa aj vykecam trochu po spanielsky - nestratim sa, uz sa opytam ktory bus kde ide a pod. a s davkou stastia sa aj dostanem kam chcem! ;-D Ako, nie je to cisto stasie, ale aspon taka ulava a spokojnost ci ako by som to nazvala.

Proste, idem makat na svojich cieloch, a uvidim ako bude. Drzte palce, nech mi tento pocit vydrzi dlhsie.

A bonus - ako si tak slapem v posilke na bajku, tak zahrali moju a Janovu pesnicku (Apologize) tak to bol velmo dobry zaver dna. No ale uz mame 10 hodin pekne krasne, a ja sa este musim okupat a pripravit na zajtrajsie hodiny, takze pekne-krasne ma caka len 6 hodin spanku, ale co uz. :-S Aaale, ved Robin Sharma vravi ze to vraj staci (neznasam ho za to! :-D)

No comments:

Post a Comment