Thursday, February 12, 2009

ESTE RAZ PRECO IDEM NA PRAX

Miska mi hodila dobru challenge po tom, co som s nou sharovala akej povahy je moj momentalny vztah (uzasnej!) – tak ma az udivilo ze ju udivilo ze vlastne idem prec na tak dlho… Ci mi to stoji za ten risk…
Cestne, neviem… Povodne to mal byt unik – z toho co bolo, moznost utriedit si myslienky a pod. Teraz sa uz z hotovej veci posnazim vytazit co najviac – spoznat samu seba, naucit sa dalsi jazyk (nie je nikdy na zahodenie), a prekonat velku osobnu vyzvu.
Najviac ako vyzvu momentalne vnimam moj dzob – niekomu sa ucenie anglictiny nemusi takym zdat, ale mam pred tym respekt! Jednak netusim co za decka idem ucit, co uz vedia (predpokladam ze nic), ako ich to idem ucit – niiiic. Nemam ani ziadne info poriadne! A dalej viem ze akekolvek zaciatky su pre mna obrovskou – az neprijemnou vyzvou – vzdy som trpela “depkami” v takychto situaciach – uz od detstva… A tak som sa rozhodla ze budem “bojovnik” tento krat, a nenecham sa psychicky zlozit len preto ze ludia a prostredie okolo mna nie su ti “moji stari”… Drzte mi palce! :-*


No comments:

Post a Comment