Monday, May 4, 2009

Ako som oslavovala 25. narodeniny 5 krat! :-D

...tak v tejto story budem pokracovat, lebo tohto roku to vazne stalo za to! :-)
Takze som mala za sebou oslavu narodenin tenkrat po prve - v Medelline (fotky z ktorej mozte vidiet na konci predosleho postu)- a prekvapko ze sanka rozbija podlahu, hej?

Tak som sa po rannom skajpe s Johnym a Vercikou a zjedeni dalsich dvoch kuskov svojej narodeninovej torty vydala poobede na zabijacku 10 hodinovu cestu "domov" do Bucaramangy. (to uz vieme zo zemepisu ze tu su velike vzdialenosti, ano? ;-))
Tak som dojechala o dakej jednej v noci a vlaciac ruksak hore schodmi som svoje narodeniny nemala ani v päte... Toz mi sanka padla druhy raz, lebo pri mojom macovi (co mam od Jana na Vianoce) bola velka farebna A4-ka s prianim po slovensky, tak mi doslo ze od Luisa to nebude! :-D
Uplne sa mi natisli slzy do oci a absolutne som nechapala ako to Janciak dokazal kedze som si bola ista ze kontakt na nikoho z mojho domu nema (vivat facebook - ale aj tak! Len tak najst mojho room-mate-a!)
A na zrkadle odkaz od Esperanzy (co mi je tu ako rodina), Luisa a Johnyho (permanentnou fixkou - hahaha - dobre sa mi rano maluje ;-)) ze VSETKO NAJLEPSIE v 3 jazykoch! Ved pozrite fotky:




Strasne som sa nasmiala aj na tom, ako mi Luis opisoval ako s Esperanzou chodili v noci po nasej stvrti a snazili sa kradnut kvety (Esperanza aj s noznickami! :-D) lebo nestihli kupit kyticu ako to Jano naplanoval. (a podplatil Luisa ceskym pivom! ;-)) Aaaaa, ti ktori ste este nevideli - tak mam najlepsieho frajera na svete, lebo Janciak si kupil letenku a pride ma sem pozriet od 19.6. do 19.7. (skakala som tak meter patdesiat ked som sa to dozvedela. Najlepsi narodeninovy darcek, vazne!!! (ale vam poviem aka som ja hrozna osoba - aj po tomto som si hovorila, ze "super, ale mohol by ten moj frajer byt trosku viac romanticky - reku, keby mi aspon daco pekne po nete poslal, tak to by bolo idealne..." Ale som si povedala ze som uz vazne hrozna! No a potom ma toto cakalo v izbe, tak som skoro odpadla!!! :-D)

No, ale to som este netusila ze nakoniec si tu sanku o ktorej je tento pribeh ;-) budem musiet dat asi zadrotovat, pretoze ked som na druhy den prisla rano do skoly, tak mi Harold doniesol nadherne rucne malovanu b'day card a Natalie obrazok, balon, a plnu tasku sladkosti! Skoro som odpadla, pretoze Harold a Natalie su osmaci ktorych vobec neucim, len sa tak s nimi kamaratim (ved vravim ze k 15.rokom mam blizsie nez k 25.tim ;-))
Kukajte!

Karta od Harolda:


Obrazok od Natalie:


Ohurena od mnozstva darcekov:


Aj s prvakmi ktori ma tam obstali:


Som sa rehotala ze si otvorim obchod - aha! :-D


No, ale tymto moj narodeninovy pribeh (tiez znamy pod nazvom "O tom ako mi v kratkom case vela krat spadla sanka") nekonci!!!
Bo som prisla domov, sadla som si za pocitac v Luisovej izbe, ze o tom vsetkom idem popisat lebo som bola stale vykolajena, ked sa hore prirutila Esperanza s Luisom spievajuc Happy Birthday a nesuc dalsiu (!!!) narodeninovu tortu! :-D
Uz som ani nelapala po dychu, tak vam len rovno prihodim fotky - bol u nas akurat aj Andres, tak sme tu vsetci.








Inak mam z toho aj video:


Vsetko je inak na facebooku aj (viac fotiek a aj videa) a neviem ci vam mam vobec pripominat ze oslavujem s mojimi "hlavnymi" kamaratmi tuna v sobotu! (ten krat po piate!!! :-D) Lebo aj kamos Mayo ma narodky, tak to chceme spojit a to este len bude! Chcem pozvat aj capoeiristov, aj tanecnikov a pod. No som zvedava. Ale vazne - som myslela ze tieto narodky nebudu stat za to kedze nie som doma a uz vobec nie s rodinou, ale veruze tomu tak nie je.

Jo, a aj sem som chcela napisat to, co mam v statuse na facebooku odkial som dostala takmer 200 - slovom dvesto! narodeninovych priani od ludi, ktorych si vazim a ktorych mam rada - vsetkym vsetkym dakujem - pre mna je narodeninovy den vzdy viac takou reflection o tom, ze mam zase o rok viac - ze som mala moznost dalsi rok zazivat skvele veci, spoznavat skvelych ludi, milovat, hrat sa, prekonavat vyzvy, ucit sa a ucit inych a prevladajuci pocit v tento den je u mna VDACNOST! Bo vymazat 200 notifikaciek z gmailu znamena ze je 200 ludi ktori si na mna spomenuli a ktorym to stalo za tu namahu napisat mi par slov...

Mena

2 comments:

  1. dnes vecer ideme s MC do Brna sa s nimi opit, lebo vyhrali TN competition...a Johnymu tam niekde pri pive (dufam ze tam bude) poviem: "piči, ta tvoja frajerka je kočka...som kukal fotky na blogu" ten text tiez stoji za to! neuveritelne veci sa ti tam stavaju, čumím.

    ReplyDelete
  2. Hahaha, len nezabudni po tolkych pivach! :-D

    Si zlaty ze citas - fakt ma to vzdy potesi ked mi potom napises. :-)

    ReplyDelete