Sunday, May 10, 2009

M&M's party

Tak sme s Mayom (kamos ktory ma narodky 14. maja) nelenili, a vysmazili sme pozvanku na nasu party, ktoru sme nazvali M & M's party podla zaciatocnych pismen nasich mien...



Nasledovala noc, na ktoru sa bude este dlho spominat (nooo, ale iba ti co si daco pamataju! :-D
Bolo to uplne drsne - parila som ako "za mlada"... Este cez den sme sli ja, Mayo a Teresa na nakupy - nejake snacks kupit, piva, vodku a pod. Tak sme si uz po ceste dali s Teresou pivecko, jeden coffee-vodka-lime shot (Mayo dal na limetu cukor a trochu instantnej kavy a to sme pili s vodkou - dobry napad), a potom na zaciatok sampanske... uf uf!

Do obrovskeho kybla sme ponalievali vodku so spritom, nahrali nasu oblubenu muziku (uz mi tie ich salsy a vallenato v paroch idu na nervy - chcela som sa vyskakat na Bon Joviho trebars! ;-P) a party sa mohla zacat. Aj sa zacala a skoncili sme hrozne! :-D
Bilancia: 10 people hooked up, 1 vomit, lost keys :-D

Ako som prisla o 6:30 rano domov, to si bohuzial nepamatam (take cca 4 hodinky su fuc, no co uz - to sa mi fakt nestalo tusim od osemnastich rokov - a este dake AIESEC konfery ze jo ;-)). ZObudila som sa o druhej v style "a la Nina" t.j. oblecena, namalovana, v topankach v posteli - ale leziac iba na prikryvke - a bonus - spala som aj s taskou v posteli! :-D Spinavaaa, kolena dobite, no nadhera! :-D Ale neviem preco - strasnu radost som mala - proste uz som faaakt strasne dlho riadne nezaparila a raz za cas dobre padne. Esperanza mi potom rozpravala ako som vraj 20 minut nemohla otvorit dvere, hahaha!
Nasledoval skajpovaci den kde sme si vsetci blizki kamosi volali a doplnali informacie z noci! :-D
Len Teresu som chcela zabit bo ta bola K.O. uz o desiatej ked sme ju s Mayom trepali do postele (po tom co ti dvaja spolu nieco mali - nice! ;-))
No proste - dobra noc, co vam budem hovorit!

Toto bolo este zo zaciatku:


Financmajstri:




V zavere vecera (rozumej: rano) s kamaratom Juanom - btw. kebyze viem aspon ciu mikcu to mam na sebe - ale toto je fotka zo serie "vraj" :-D



5 comments:

  1. youchuuuuu, youpiiiiiii, im lovin it

    ReplyDelete
  2. 10 hooked up? No tak to Menuska poparila s peti borcama, ctyrma babama a hnedle mame deset lidi :-)

    ReplyDelete
  3. Haaaaaaaa, stare dobre EBckarske casy! :-D

    ReplyDelete
  4. Mnooo, tak toto by me zajimalo bez cenzury ;-)

    ReplyDelete
  5. Hahaha, mna tiez, ale vazne no memory whatsoever! :-D

    As my friend Teresa put it: "We were at the party but we kind of missed it!" :-D

    ReplyDelete