Friday, May 15, 2009

El Dia del Maestro alebo Den ucitelov

Tak dneska bola fakt super den - musim povedat. Jednak som ucila len 2 classes a aj to na oboch pisali pisomku, a jednak bol Den ucitelov ako mozte vidiet z nadpisu.

Vsetky tieto sviatky sa tu v Kolumbii beru velmi vazne - ako dakedy u nas oslava 1.maja - haha. Akoze, "komunisticky" vazne - ale len v tom najlepsom.

Dostavali sme darceky - cokoladky, kresbicky a pod. a triedni ucitelia fakt mega bonboniery. Tuto mam aj odfotenu svoju "zbierku" nizsie, no a od jednej ziacky - takej tucnuckej co je trosku outsiderka ale ja ju mam velmi rada (a ocividne aj ona mna) som dostala brutalnu kyticu! Ale vacsiu nez na statnice, kokso! Ma len 7 rokov, tak sa jej asi mama spytala ze koho ma najradsej a dotrepali mi to co vidite na fotke - skoro som odpadla! :-D


Moc ju dobre nevidno - sama som sa fotila...


No a potom poobede sme hrali futbal - ucitelky proti najstarsim ziackam a ucitelia proti ziakom (oba razy prehrali ucitelia :-D) - sme sa rehotali s kolegynami ze vlastne vobec nevieme hrat futbal, nepozname pravidla (ano, viem, hanba oci :-P) a ze ja som ho vlastne nehrala hadam od treningov lyziarskych od zakladnej skoly.

Budete sa divit (chalani urcite), ale clovek to zabudne! Resp. ked po rokoch sadnete znovu na bicykel, tak to samozrejme viete, ale necitite sa tym taki isti ako kebyze kazdy den sa chodite bajkovat...

No, takze najprv pocit ze trapaaaas, ved ja neviem bezat s loptou, a do 5.minut sa to vsetko vynorilo - pravidla, ako bezat, nahravat, vsetko. Som sa citila ako male decko - resp. ako maly chalan, hehe. Som sa do toho uplne zazrala (ale nie ako Robco ze nevie do koho kopne a chce stoj co stoj vyhrat - sorry Robo :-D) - proste ma to bavilo hrat! :-) Skoda ze som bola jediny clovek co behal - a vsetka ta ukryta knowledge ("vedomost") ci vlastne skill ("zrucnost") sa vynorila a slo mi to super. Som si zrazu uvedomila ze ahaaa, to netreba stat ako papek, ale behat (narozdiel od mojich kolegyn), no napriek tomu ze kazdy den sportujem, som nevladala. Lebo som sla tak na 120 % a potom lapala po dychu - no vtipne!

Najlepsie vsak je, ako zo mna boli vypeceni mali chalani - mi uplne fandili, nakoniec ma obstáli a uplne im ziarili oci a vraveli mi ze hram super futbal (well, cokolvek ich prinuti milovat ma a tym padom respektovat a pocuvat, nedbam... Hehe)

Fotka s "mojimi" chlapcami:




Par "hartosovskych" videi... ;-) aby ste si vedeli predstavit tu atmosku tam




Fotky sem moc nedam, lebo na vsetkych som rozmazana, KEDZE SOM JEDINA OSOBA V POHYBE!!! :-P


Jo, a sefovci nas profakov pozvali na veceru do fajnovej restiky, tak dake fotecky aj odtial:





10 comments:

  1. hartosovske videa .. vida, jsem zase jednou slavna :D :D

    ReplyDelete
  2. jaj super Menuska, som rada, ze si to uzivas :-))) mna by tam asi porazilo, lebo ja fotbal "NEZNAAAASAAM"! :-*

    ReplyDelete
  3. Ani jaaaa - hlavne sa nan kukat - na stadione a v telke - na bandu testosteronmi nabitych tupcov co sa nahanaju za niecim gulatym! :-D

    Ale sama sa premenit na takeho "tupca" to je ine! hihihi :-D

    ReplyDelete
  4. no ved! to je rozdiel kukat sa a hrat! preto ja MILUJEM futbal, lebo vidim, ako musis taktizovat, behat, tymovo spolupracovat a na ze na konci si mozes povedat, ze pekna hra, ale ide o vysledok...co NEZNASAM su vypeci pri telkach, ktori sa na to kukaju a strastne "smartassne" vykrikuju a radia hracom, ktori by im slovensky ani nerozumeli...takze pekne sup sup na ihrisko vsetci, to sa mi paci :)

    ReplyDelete
  5. Pozrime ze ako sa nam slecny rozpovedali o futbale ;-)

    ReplyDelete
  6. Mas pravdu Johnny. Mohli bysme jejich zápalu využít. EB 08/09 by mohlo vyzvat EB 05/06 na fotbalový souboj.

    ReplyDelete
  7. No, akoze kludne kludne chlapci! Strategia: 5 bab v brane a na Sisovi v utoku sa budete tak smiat, ze vasa obrana zlyha smiechom a my uspesne zakoncime golom do vasej brany! :D

    ReplyDelete
  8. Kokos, Shisha ta zabije! :-D

    Najlepsie je ze by to vazne tak mohlo vyzerat! :-D Este by nam maly Botero Vasek pomahal, bo to sa pocita do rodiny! ;-)

    A ja by som este do toho sexualne zacala obtazovat Johnyho, za co by sme okamzite dostali cervenu kartu, a radsej sa odpratali do satni! ;-D

    ReplyDelete
  9. A Misu by sme podplatili hamburgerom a pivom, Nehybovi dali listky na nejaky koncert a stiahli mu gumicku z vlasov, aby nevidel, Bei by stail Botero Vasek, hned by sa s nim zacala hrat :D a vlastne nakoniec by Sisa uz skoro ani nemal koho rozosmievat! (malu Menu nepocitam, ta by sa rehotala uz "od dveri") hahahahaha, cool, dame na nejakom Big Pigu ;)

    ReplyDelete
  10. Zensky vite jaka je to hokna dve hodiny sedet na stadione, vypit sest skopku, pri oslave golu se nepolit pivem, vydzet 45 minut se nepochcat, pri rvani se nezakuckat parkem a nepospinit horcici a u toho vseho jeste delat osobniho poradce 11 hracum, 3 rozhodcim a 1 trenerovi (a nekdy i vedeni klubu)!!!
    Si to zkuste a pak mudrujte.
    Howgh.

    ReplyDelete