Saturday, May 9, 2009

MUESTRARTE at UNAB

Koho zaskocil divny nazov tohto prispevku, tak je to akcia ktora sa deje na miestnej univerzite, kde vsetci studenti co popri skole nieco robia (umenie, sporty, tance a pod.) to prezentuju pred ostatnymi studentami...

Ja som mala ist so skupinou capoeristov, ale hned za tym som mala prezentovat tance nasej tanecnej skupiny, tak som sla len s nimi...

Bolo to urobene akoze Sampionat v latino-americkych tancoch a 8 parov bolo akoze z inych krajin a my sme to s Andresom moderovali.
Zopar foteciek odtial tu:












A haluz bola, ze potom miestni studenti co sa zaoberaju filmografiou a co ja viem co, natacaju volaco o Bucaramange a turizme, tak so mnou robili interview - kokso, som tu uz hadam v 3 novinach, a teraz toto, hahaha! :-D


A pak sme len do noci posedavali na ulici, pili piva a kecali - s capoeristami a roznymi studentami.

V sobotu vecer nas caka poslena BIRTHDAY PARTY - na streche Mayovho domu - celu sobotu planujeme nakupovat dekoracie a vymyslat ako to pojde - a spravime si sangriu a opijeme sa uz cez den. :-D

No comments:

Post a Comment