Tuesday, May 26, 2009

Asi si uz zvykam

Deju sa veci ako doteraz, ale hadam ze si uz zvykam, lebo sa mi uz nechce vsetko fotit, uz sa mi nechce o tom pisat, a uz odkladam aj pisanie tohto blogu (napr. uz davno chcem napisat o tom ake brutalne problemy mam v praci a ze ma chcu vyhodit a tak a je toho vela, ale nestiham... :-D)
Ale napisem o tom, slubujem, len vela casu na to potrebujem bo to bude dlhe...

Inak cez predlzeny vikend (vola sa to tu "puente" a znamena to most - vzdy ked sviatok padne na iny den ako pondelok, ho presunu na pondelok, aby mali ludia 3-dnovy vikend - super, nie?! :-)) sme zasli zase do Mesa de los Santos - to je ta oblast kde tu maju vsetci (vsetci s peniazmi) vikendove domy.
Sepu (prezidentka AIESEC Bucaramanga) nas pozvala na ten svoj - chodia cela rodina - t.j. s bratrancami a pod. - obecne su si tu rodiny velmi blizke, ale to asi viete o tychto kulturach... a sli sme ja, Teresa a jej naj kamoska Carly co ju prisla navtivit.
Maju brutalny domisko s bazenom, saunou, altankom na grilovanie a vselijake mozne exoticke stromy (a masozrave rastliny :-D) a tym ze je to vyssie polozene, boli tam aj ihlicnate stromy a vona tam mi pripominala domov. Hlavne ked sme vecer pri ohni opekali marshmallows a lezali na trave a kukali na hviezdy, tak uplne sa mi vsakovake spomienky premietali v hlave... parada...
Som to hodila na video ze ako to vyzera:


Obeduje sa:


Teresa a Carly:


A masozrava rastlinka...






A dala som sa ostrihat konecne - nic nove, len nech to ma daku formu - tak takto to vyzera nazehlene a vsetko mozne, a inak to vyzera normalne skaredo ako vzdy, hahaha! :-D (Hartos - specialne pre teba - cakam na komenty! ;-D)


A nestiham viac pisat - proste, pred chvilou sme mali testy a uz mame zaverecne (ku koncu 2. termu - celkom su 4) co znamena brutalny stres - dnes nam oznamili ze do stvrtku ich mame mat hotove - IMPOSSIBLE!!! jeden mi zaberie 2 hodiny, nemam sancu a mam chut ich spravit kedy sa mi zachce a vykaslat sa na ich deadliny!)
A zaciname zase tancovat s Gabrielom lebo 6.juna dalsie vystupenie a tentokrat tancujem, nie moderujem, a dalsi instruktor Mauricio zaklada hip-hopovu tanecnu skupinu a aj do toho idem, a lalala, esteze moj capoeira instruktor je zraneny, inak by ma porazilo!
No a aj napriek tomu vsetkemu som dokazala pribrat (netusim ako) bo ma tlacia rifle - oboje, (a ti co ma poznaju vedia ze to znamena velka depka! :-D) a t.j. nemam co nosit a aj kebyze mam, tak mi je uz z mojich tri a pol veci na bliti (niezeby som mala doma viac, takze to je jedno) a tak! :-D

Veselo... :-)

7 comments:

  1. Ved to mas rovnake a fest dlheee :D...hej a uz napis, ze ci Ta idu vyhadzovat, ci co! no cakamm tuuu a furt to sledujem, tak sup sup!

    ReplyDelete
  2. vlasy - Menia, neni to nejzlejsi :D :D
    Necekals zadny odborny posudek, or? :)

    ReplyDelete
  3. Neee, cekala sem ze "furt dobry"! :-D

    Sak jasne ze to mam rovnake - ved nepisem ze daco extra, vole. V tomto teple a pri tolkom sporte! Zapomen na nejake strihy, heeh!

    Jeziiis, ved neviem ci ma vyhodia - dnes vecer sa mam dozvediet... no

    ReplyDelete
  4. ale jo, furt dobry.. v tom hicu :)

    Updatuj!!!

    ReplyDelete
  5. posli fotku ako si pribrata...si to hodim na posledny mesiac na svoju ICX nastenku, vedla tvojho letaku "VŠECOMůŽU", ktory mi tu furt visí nad hlavou :)

    ReplyDelete
  6. haha, mojco, to vobec ale nevidno, ty tuk. Moje uz aj predtym tesne rifle totiz neznesu ani len kilo naviac. A kilo zase neuvidis z fotky... :-D

    plus tieto tri dni tak driem v posilke, ze zajtra ich uz zapnem v pohode :-D

    ReplyDelete