Tuesday, December 1, 2009

FUN at the swimming pool

Samozrejme, posledny tyzden a vsetci vedia ze odchadzam, tak sa pretrhlo vrece s pozvankami na bazen a na obed, uf, predstavte si ako kamaratovi hovorite: "Sorry, Ramon, uz si treti... A ja mam uz len dva dni :(" no, trochu vtipne aj.
Vtipne aj to, ze vsetci mi chceli akoze navarit nieco kolumbijske, tak som niekolko krat za sebou mala ajiaco:

S mojimi naj kamaratmi - Mayom, Marinou a novou brazilskou trainee Marusckou (jej foter jej dal ruske meno, lebo sa mu paci rustina :-D) sme stravili cely den na bazene, a to sme ani nemali plavky my dve, ale nevadilo. Obe sme sa zhodli ze to bola asi najlepsia nedela aku sme zatial zazili (a to ja som tam bola uz dobrych par mesiacov), ani sme nevedeli preco, ale bol to fakt skvely den...
Slnko, hudba, pivo, opica este z predosleho dna, sranda, a totalne blbosti co sme robili asi sposobili to vsetko. Aj fakt ze na druhy den nemusim pracovat, ze si chcem uzit kazdu minutku. Chalani sa hrali na rambov, oblievali nas vodou (skoro sme prisli o Mayov notebook), robili sme reklamu na pantene, uz davno som sa necitila taka stastna len z pure zitia minuty... ved tu su nejake fotky a videa...














Rambo:


Reklama na Pantene :-D


Mayo dancing:


Vecer sme sli navstivit Giron - mne sa moc nechcelo, ale Maruscka tam este nebola, tak sa k nam pridal aj Jaime a Sandra a bolo super! V aute sme si dali s Marusckou pusu - taku normalnu, a skoro z toho odpadli. Bo zacali vypravat ze jezismaria, ake cool ze Jessica so Sandrou si dali pusu na usta na party v sobotu, a ja ze co? a co je jako na tom, haha?!!! A pytam sa Maruscky ci akoze pre Braziliu to tiez nie je normalne, a ona ze bez jazyka jasne ze normalka. Ale hold pre Kolumbiu nie! ;-)
A vsetci ze uuuuuy, lesbianas a neviem co, a my ze vy ste krepi, no tak sme sa nesrali a cez sedadlo si dali pusu, a chalani tam skoro odpadli z toho a my nechapali! :-D vtipne podla mna...

Kostolik v Girone:


Blazonky, hehe:


Lesbian love :-D




No comments:

Post a Comment