Saturday, August 22, 2009

Getting burned again and Ladies' night

V sobotu doobeda ma kamos pozval do klubu znovu do Mesa de los Santos, kde to uz poznam, ale tentokrat tam, kde som este nebola – je tam jazero, a je tam vystavany club – stale som nepochopila tento ich koncept, ale myslim ze klubom volaju nieco ako rekreacne zariadenie s arealom kde je vacsinou bazen, restauracia a co ja viem co este vsetko mozne… Vacsinou sa tam plati tucne clenske a pod. ale ked ma niekto prislusnikov, moze pozvat “invitados” – takto ma mohol on zobrat. Ak som to teda dobre pochopila. Nikto nechcel ist s nami, tak sme sli len dvaja – myslela som ze to bude trochu nuda, akoze aj chvilami bola, ale nie az taka zase. Hlavne frisbee hrat len dvaja sa mi zdalo nudne, ale moze to byt tym ze frisbee je pre mna nudne asi aj o desiatich ludoch, hehe, a co ja viem, ping pong sme hrali alebo som sa tam stverala po hojdackach, nuda vsak nebola to, preco ma tam chcel zobrat – mali tam totiz trampoliny na skakanie, kde sme sa vyblbli do sytosti! Mam odtial aj videa – fakt haluz! Jak male decko sa clovek citi! :-D





















Lenze sa mi podarilo brutalne sa spalit, ale BRUTALNE! Totizto v la Mesa ked som tam vzdy bola, tam bolo poriadne chladno – je to vysoko, plus som nikdy nemala stastie na pocasie. Tak som si nejak nepribalila krem s ochrannym faktorom – boli sme fakt len chvilku na slnku, fukal dost aj vietor a celkom chladny, clovek si nevsimol – az doma, ked sme sa poobede vratili – bola som proste RUZOVA! Doteraz mam hrudnik ruzovy, a strasne ma to boli len ked si na to tricko dam – takto som sa bohuprisaham nespalila roky rokuce! Iba na nejakych castiach ale, nieze cela – no drsne!

Anyway, doma som sa teda vynatierala a sla som vecer na tzv. Girls’ night ktora sa organizovala u jednej z holiek z AIESEC Bucaramanga – bolo nas celkom 10 bab, a tato noc bola uzasna – mala vsetko co babska noc ma obsahovat podla mna – dobre jedlo (mexicke tacos), alkohol (tuna obligatny rum s kolou), cokoladu (piekli sme brownies z ingrediencii co tu nechala este Teresa, ktora mi tam mimochodom nenormalne chybala), rozhovory a chalanoch a rozhovory o mejkape! :-D
Najlepsie bolo ked zacali robit zoznam TOP 10 najkrajsich chalanov AIESEC Bucaramana, a TOP 10 najskaredsich – no strasne, ale nasmiali sme sa nenormalne – vsetci boli totiz s podmienkou – ze “henten ale menej alkoholik”, alebo “henten ale bez plesiny ci s vlasovymi implantatmi”, alebo “henten ale nech radsej nehovori” :-D drsneeee!



Uzasne bolo, ze to vsetko bolo po spanielsky – fakt rychlo hovorili, smiech do toho a tak, a napriek tomu som sa citila sucastou – chytala som to vsetko, davala som rozhovory a tak – spomenula som si na Tinu ako pisala raz na svojom blogu ze akonahle sa tato bariera prekona, vtedy zacnes ozajstne “zit juznu Ameriku” – a stopercentna pravda. Citila som sa “medzi svojimi”, ziadny outsider, jednoducho uzasna noc! :-D

2 comments:

  1. ahoj, volam sa julia a prisla do kolumbie pred tyzdnom. ucim AJ v ibague. posli mi tvoje kontaktne udaje na horehronka@yahoo.com.

    ReplyDelete
  2. trampolinu povinne do kazde rodiny! :)

    ReplyDelete