Wednesday, August 5, 2009

Partying and getting burnt during last weekend

Minuly vikend (toto pisem basically vo stvrtok pred dalsim vikendom ktory vyzera ze bude zaujimavy ;-)) sme sa v sobotu vecer vydali do velkeho klubu za mesto (mozno ako ked sa do Ministry u nas clovek vystroji, neviem), kde mala vystupovat skupina s nazvom La Factoria - coz je jedno, ide o to, ze to akoze bola "hudba mladosti" mojich kamaratov tuna, takze mi prislo ze polka Bucaramangy tam bola, hehe! :-D



Tlacenica, telo na tele, parilo sa, tancovalo, potilo a co ja viem co, az kym som o druhej (do ktorej som vydrzala pouhou silou vole) neskonstatovala ze som na toto uz asi stara a so Sepu sme vzali taxika domov! :-D
Ale bolo to fajn, ze sme niekam takto vysli, aj ked nas to veeeelmi vela stalo. :-S











Pak som sa v nedelu donutila vstat a s par kamosmi sme sli do niecoho ako "Country Club" - netusim ako to prelozit - proste "venkovni klub" - je tam golfove hrisko, bazeny, co ja viem co - vsetko pre prachacov, ale nieo vybavil povolenie, a ja debilka som sa spalila jak cip lebo som sa nie poriadne natrela. Volali ma "teacher lobster" v skole potom tri dni! :-D Ale uz je fajn, len fotky nemam odtial. Cely cas som totiz bola vo vode, a blbla tam s deckami, ktore sa so mnou random skamaratili.

Tento vikend ma caka zase Medellin a Feria de las Flores - Festival kvetov, ktory vraj fakt stoji za to!!! :-)

No comments:

Post a Comment