Monday, August 31, 2009

Dejavu

Tento vikend som zasla na aiesecarske Assessment Centre, ktoreho som sa zucastnila hned prvy vikend co som dorazila do Kolumbie...
Na tom istom mieste, rovnako to vyzeralo, len ja som sa citila inac...
Brutalne uvedomenie - predtym som sa tvarila hanblivo a stiesnene premyslala ci sa tu budem niekedy citit stastna... Teraz som dosla, pozdravila a vybozkavala vsetkych kamosov naokolo, porecnila co-to 10 minut aby som si pripomenula ake to je a uvedomila si ako sa vsetko zmenilo a aka som medzi tymi uzasnymi ludmi stastna...



Niezeby doma neboli, to nie, vzdy som mala stasie byt obklopena uzasnymi ludmi... Ale proste - tam si clovek uvedomi ten rozdiel. Pripajam dve fotky:

Februar 2009


August 2009


A inak tak - normalny vikend, nicnerobenie, v piatok vecer aj v sobotu sme sli kalit - v sobotu sme sa kvalitne rozbili - zase sme boli u Oskara na dome, hralo sa na gitarkach, dokonca tentokrat spievali po anglicky aj rockove balady, tak som si aj ja svoje uzila a tak. Mam sa fajn! :-)

1 comment:

  1. Som rada, ze sa mas fajn! :-* Mne uz sa to rychlo krati, mam uz len tyzden v praci :-( este by som tu ostala...

    ReplyDelete