Wednesday, August 19, 2009

S deckami priprava na Fashion Show

Nasa skola organizuje dost veci pocas roka, na 4.septembra je naplanovana velikanska modna prehliadka – raisli na to partnerov – znacky s detskym oblecenim v telocvicni sa vystavia obrovske podium, moderator, tombola, vsetci rodicovia okolo 350 deti dojdu, som zvedava.
Ja som dostala so skolskou psychologickou Dianou na starost baby z piateho rocnika – akoze, za ne byt zodpovedne a tak, tak sme boli dneska po skole namiesto meetingu (yes) v jednom z tych obchodov skusat a vyberat veci s nimi, ktore budu predvadzat – vzdy lepsie ako meeting! :-P

A inak v oktobri je potom tzv. “cultural week”, kde si minuly rok triedy rozdelili napr. Rozne krajiny sveta a ostatni rotovali po triedach – ale sa to tu berie vazne, plagaty, kostymy, jedla, atd. a tento rok vymysleli ze bude “time machine” (stroj casu) a ja som dostala druhakov na starost a 70.roky – Sodoma Gomora. Tak mam normalne akoze mini projekt na starosti – len na to som sama, bo je ine zadat to deviatakom, ti si nabrainstormuju, podekoruju – zorganizuju vsetko sami – mne takto ostane urobit vsetko sama a vypisovat rodicom co maju pripravit, heh! No uvidime. Kazdopadne, o tomto napisem viac ked pride na lamanie chleba.

Pozeram ze furt nepisem nic o Kolombii ako takej – ze fakty a pod. – tak ked sa prestane nieco diat v mojom osobnom zivote, tak zacnem kopirovat z Petovho Retovho blogu… ;-)

Inak, momentalne som dost v takej reflexivnej nalade – je to uz pol roka co som tu, a totalne sa to vsetko obracia/obratilo, co clovek citi k tej krajine, k svojmu zivotu tuna, porovnava to s tymi zaciatkami – chcem si precitat svoj blog od zaciatku a vidiet co som citila, prezivala a porovnat to s tymto teraz. Robim si inak take ohliadnutie kazdy mesiac, ale teraz najma po takom skvelom vikende kde som sa citila fakt sucastou zivota a spolocnosti tuna, mi zacina “dochadzat” – myslim ze toto tu pochopia len ludia co boli na dlhodobej praxi…

2 comments:

  1. pozeram ze tak narychlo pises...male pismena, nedokoncene vety, 'rodicovia'... ;-)Ale super ze si najdes cas este stale pravidelne pisat. teraz ked robim fulltime tak vidim, ak je ten volny cas vzdy hned prec...

    ReplyDelete
  2. Uf, hej, vystihol si to... :-D

    Vzdy v noci v izbe to offline chystam a ked neni Luis, tak to hadzem na blog...

    Mam teraz taku "pisaciu" naladu... :-*

    ReplyDelete