Monday, August 17, 2009

Makulele presentation

Nedelu som stravila povacsine kecanim na skype s nasimi, Hartos a Jancim a poobede som mala ist na nacvik makulele – brazilsky “tanec” s drevenymi palicami ktory casto doprevadza capoeiru, bo vecer bolo vystupenie na univerzite, lenze som dlho kecala s Jancikom, tak som to nestihla nacas, tak som im robila len fotografa. Ale nevadilo mi to, lebo Marino bol nasrany na chalanov ze dosli neskoro velmi tiez, a obecne sa k tomu stavaju dost nezodpovedne, tak riadne do nich hukal, tak som bola len rada ze medzi nimi nestojim. :-P
A este k tomu – lepsie to vyzera len s chalanmi ako mozte vidiet na videu – tiez by som asi nesla do pol pasa naha! ;-)









No a potom sme sli asi dvadsiati alebo tridsiati k Oscarovi na dom, ktory byva blizko a ma super dom (nevadi ze tu takto familiarne pouzivam mena ktore vam nic nehovoria? :-D), a tam sme grilovali masko a zemiaky, spievalo sa s gitarkami (hoci spanielsky rock moc nechytam), co ja viem co – vyborne to bolo, spravna atmoska, traja chalani tam asi 3 hodiny vyrevuvali kadejake songy v centre pozornosti – hrali si tam na “fiktivnych hudobnych nastrojoch”, my sme sa na nich len smiali – no az do rana sme unho boli, zasa som nic nenaspala. Ale moc som sa neopila… Velmi mi to domov pripomenulo a take tie “nase” parties.





No a na konci sme strasne blbli s fotkami – mozte vidiet tu, hovadiny sme vyvadzali! Super! :-D

Vrhanie sa na jedlo :-D


S oslavencom narodenin:


Chalani mi radili strategie ako zakryt moj herpes na fotkach :-D


Takto sa blblo:










1 comment:

  1. Ejha bystu,

    to su ale velavravne a bohate prispevky! Hned mi je jasne co si robila :P :D

    ReplyDelete