Saturday, August 22, 2009

Operne solo a Alejo's graduation

Tak vcera v noci som si "dala kulturu" - kamarat Alejo (mimochodom, tiez gay - je ich tu vazne dost!) konecne odpromoval a tak ma zavolal ze si vyjdeme von ale predtym ze bol v univerzitnom auditoriu solo koncert kolumbijskeho operneho spevaka co povyhraval vsetky mozne narodne sutaze, tak som sla. Som si myslela ze sa budem nudit, ale musim uznat ze bol vazne dobry! Som aj zabudla, ze opera ma vlastne bavi - hlavne tie zname ako Carmen a pod. :-D
Par videi tu: (mne sa najviac paci to tretie)







Pak sme si zasli do baru Clocks kde maju drahe europske pivo, tak ale raz za cas sa moze, nie? ;-)









Toto tu sa mi obzvlast pacilo:


A baby ma tam pozvali na girls night party tak odtial tiez bude "report" ;-)

No comments:

Post a Comment