Monday, August 17, 2009

Playing "Colombian bowling" aneb "Bolo Criollo" :-D

No, najprv asi hodim uvod k vikendu ako takemu… Najprv som teda akoze ochorela, takze som bola vo stvrtok a piatok doma namiesto v praci – dobre padlo, len som si myslela ze to je len hrdlo zapalene a ze toho dost porobim ale hovno… Bola som dost slaba a tak, takze som sa na vela nezmohla, ale zase, ako prislo, tak aj odislo…
V piatok dosiel totiz Marinov najlepsi kamarat JuanCho z Bogoty (teraz ako odisla Teresa, tak travim najviac casu prave s capoeiristami – haluz, ale vobec sa mi nechce byt s AIESECarmi, skorej viac s “normalnymi sedliakmi” haha, chalanmi, taaaak, proste, neviem. Haluz, ako sa to vazne vsetko meni, prehadzuje na tej praxi – sa citim ako kedysi v Amerike ked som bola a zila tam s tymi 12 chalanmi v jednom byte… :-D
No, ale nie o tom som chcela – ale mala som strasnu chut si vyrazit niekam. JuanCho je tiez instruktor capoeiry, tak nam dal dost drsny trening – este teraz ledva stojim na nohach a krivi sa mi ksicht len ked si na zachod sadam, heh, a spravny typek, reku vyrazime von s chalanmi – sak hrdlo uz neboli, vypalime… V takej naladicke som bola, co uz. Tak sme poobede zahrali squash (celkom ma potesilo ze JuanCho hral ako retard a Marinovi sa vyrovnam a ten je veru dost dobry), vecer vypili moju flasku fernetu aby akoze chlapci zazili dobru palenku (velmi chutila – cha! 10 bodov pre Ceskoslovensko), a vyrazili von. Tam sme sa stretli s Juanom Davidom a Monterom (kamosi z AIESEC), supli tequilu, a uz mi veru aj do tancovania bolo (coz v poslednej dobe vobec, ale VOBEC neviem triezva – neviem co za bloky to mam).
A potom ma capoeiristi vzali hrat tzv. Kolumbijsky bowling anebo “bolo criollo”, kde na dialku – co ja viem – 30 metrov? (vzdialenosti fakt neviem odhadovat) hadzete takou volakou kamennou gulou na 3 koliky (no trafte sa!), pijete pivo, vedla je tanecny parket, hra muzika, no sranda celkom – vyborna particka, proste zabavila som sa ako uz davno nie.
To som este netusila, ze v tejto “trojke” stravime cely vikend – ale mala som fakt taku naladu – citila som sa ako chalan – asi preto, ze po tej chorobe som mala riadny herpes na ustach a vyzerala som fakt strasne, a kaslala som na to, chcelo sa mi byt taka “hulvatska” ako kedysi, nie za “damu”. :-D pit pivo a pod. (nasi, berte to s rezervou, dobre? ;-) ostatni – sak viete… ;-))
A zle mi robili stale, dodrbavali ma, ale mna to bavilo (aj ked niekedy uz nie – zabila by som ich), ale ako taki bratia velki, az na to ze su mladsi odo mna! :-D
Tu je par fotiek z tejto noci:



zlomena gula:


A takto nejak sa to hadze, aj ked asi nevidite:





No comments:

Post a Comment