Tuesday, July 28, 2009

Feeling home again

'Feeling home again' = Pocit domova aneb CO K TOMU STACI...

Dnes aj vcera som mala narocny den v praci - ani nie tak objektivne ze by bolo zle alebo nejake nedobre hodiny, ale z nejakeho dovodu som kazdy den prisla riadne vyflusnuta... Az mi trestala hlava a pod. Normalne som viac unavena a vyflusnuta ked si idem lahnut pred jedenastou ako ked len svojich 5 hodin spim, nechapem...

Anyway, tak som si tak mentalne vysatie kompenzovala v posilke vcera a "potila pritom krv" ked mi zavola Sepu reku - Arthur (Josephson) prave dorazil z Medellinu do Bucaramangy - hybaj s nami do ConArte (nasa oblubena kaviaren/restauracia) vecer si sadnut. Normalne takto cez tyzden nikam nechodim lebo sa mi to zda ze uz neskoro, ale Arthur je stary kamos z Australie, co tam uz sice 7 rokov nezije (dva krat kandidoval na President of AIESEC International a pod. :-D) a pred tym nez prastil so svojim dzobom, tak robil dva roky v leadership departmente ABN Amro. Okrem toho, fasa typek, s ktorym sa da fest poficat - vela nasmiat ale aj hlboke konverzacie viest...
A tak som ozila aj po takom vyflus dni, kestok sa vystafirovala a slo sa. No tolko energie mi to dodalo - a to som sa aj vratila o desiatej vecer domov, takze pohodka. Pospominali sme kadejake konferencie - kto sa kedy a ako velmi opil na roznych Global Villages a pod. a trochu sa pobavili aj hlbsie na urovni...
Mal povodne v plane ostat tuna zo pol roka a pisat knihu, ale mu zavolali z Australie ze maju prenho nieco "len" ako dream job - tak mu platia letenku lebo chcu s nim urobit osobne interview - mal by vytvorit leadership kurz pre ex-Harvard, Yale, UCLA a pod. kapacity graduates, ktori potom maju ist vyucovat do skol co sa nachadzaju v roznych ghettach a tym skvalitnovat vzdelavanie v najtazsich podmienkach. Povodne program vznikol v USA, no a australska vlada sa rozhodla do niecoho podobneho tiez investovat... Pekne, nie?
Preco to tak do detailov opisujem? Pretoze som nadsena - pretoze stretnutie s tymto mojim kamosom mi dodalo kopu energie - niezeby som tu nemala kamosov, ale v takychto veciach mi tu nikto nie je blizky - veci ktore robi, robil a bude robit, su veci co ma nakopavaju, jeho humor je proste moj humor - nasmiala som sa za vecer asi ako za posledny mesiac nie, a proste citila som sa ako doma "medzi svojimi" - aaaaa, no neviem ako inac to popisat! :-D
Luis (ktory sa uz vratil z prazdnin) sa ma normalne pytal ze co tak ziarim energiou! :-D
No ako malo staci - staci ked sa clovek stretne s niekym kto je na podobnej vlne...
Arthur sa zdrzi v Bucaramange do soboty, pak zanedlho fici chairovat IC (ano, prosim pekne - som skoro odpadla ked to medzi recou spomenul, hovado, akoby nic :-D) - takze niektori sa s nim stretnete v Malajzii, pak uz frci do tej Australie...





A dnes mi vola, kym pracujem, haha, ze "zachran ma a prid ku CaroMo, ja sa strasne nudim!" :-D Tak idem, aj ked mi tresti lebka - dnes som ani cvicit nebola...
Sakra, a co tu taketo detaily vypisujem??? :-D Neviem...

No proste - chapete... podaktori... ze Hartos? ;-)

5 comments:

  1. Haha, to je strasne funny - prave vcera sme sa bavili s Abeym (ten praktos z Juznej Afriky, co tam bol aj MCP) o Arthurovi - a hovoril mi, ze planuje ist na trip do Kolumbie - a on uz tam je! :-D haluz jak cip!

    No a inak, myslim na Teba :-*

    ReplyDelete
  2. co znamena slovo "podaktori", Meno?

    ReplyDelete
  3. menia, tu posledni vetu v tomto postu prosim osvetli .. co, va, znamena "podaktori"?? :)

    ReplyDelete
  4. osvetlujem:

    podaktori = niektori (napr. ty, ja ... :-)

    ReplyDelete