Monday, February 16, 2009

3. den

Tak som si rano vstala a pokecala na skype s Matkou a potom sme mali obed s Carolininou rodinou (polievocku - fajna ako u nas, hovadzie masko a zemiaky, yuku a co ja viem co - maju tu este 3 veci ktorymi nahradzuju zemiaky a ktore podobne chutia, zeleninku a tak) a potom sme sli na Assessment Centre na univerzitu.





Tam vyberali novych AIESECarov - prislo im tam 75 ludi, dokopy chcu vziat tusim 30 ci 40 vraj? Pre Talent Management people (Brnaci, Verca :-)) - boli do skupiniek okolo stolov rozdeleni, a najprv mali skladat puzzle cela skupina, ale potom zistili ze su pomiesane aj z inych skupin, tak museli ist hladat - az kym niekto nevyhral (kedze sutaz - tak to bola celkom dobra atmoska! :-D). Dalej mali challenge your world view discussions - mali diskutovat v skupinkach "gay marriage" a "adoption" a potom prezentovat zavery. A potom mali z rozneho materialu a slamiek postavit veterne mlyny (akoze elektrarne) a my traines sme hrali zastupcov investorov na vystave a museli nam to prezentovat/predat do 5 minut. Pri tom vsetkom ich pozorovali pozorovatelia...

Pocasie bolo inak nadherne, vacsinu casu som nemala ziadnu rolu len som si chodila okolo, kecala s aiesecarmi, uzivala si slniecko co svietilo... Ozaj! Haluz "H" - pamatate si niekto Rumunku co nam chairovala LTC este ked bol Kaja prezos tusim? Tak ona je ICX na MC tuna a bola na LC visite v Bucaramange, tak sme sa stretli, zvitali, a tak - no parada! :-D Uplne skvely pocit ze som s niekym "starym znamym" haha. Samozrejme ze im vsetko mozne pokecala ze som "dobra" a nech ma vyuziju, a ze rychlo pijem pivo, tak ju asi zabijem! :-D

A aj s dalsimi novymi ludmi som sa zoznamila - taky Amik Ried sa vola, chce ist do AIESEC aj ked ma uz 25, vystudoval business a dva roky robil vo Washingtone, D.C. business consulting, no ale preco nie! :-)

Tak mi neostal cas ist jest s Vladkou mravce dneska! :-) (ako fajn! :-P)

Potom sme sa isli prezliect domov a dala som Carolininej mame mapu Slovenska a pohladnice (mimochodom, miluje mapy a takeee veci ako ty mami ;-)) a ona mi ukazovala ich - mala nejaku staru mapu Bucaramangy - a takto sme hodinu "kecali" (po spanielsky - ale rozumela som ju :-)).
Az kym nas nevyrusil telefonat, ze by nebolo odveci keby som celu hodinu nemeskala na vlastnu welcome party! hehehe






Tak sme sli do klubu co sa vola "Lala" ale nehraju tam len typicku ich hudbu, skorej elektro, tak som sa moc nebavila. Ale v pohode, kecala som si s ludmi a tak... Ked ale prestrihli tou ich salsou, tak by ste odpadli ludia!!!!
Akoze, predstavte si nase Sombrero a co tam vyvadzaju ti profici, tak toto kazdy a dva krat tak dobre! :-D Kokos, ak som doma povazovana za dobru tanecnicku, tak tu sa budem tak mesiac hanbit ist na parket!!!
No toto musim len natocit a nejak poslat... ;-)

A tak...


No comments:

Post a Comment