Thursday, February 12, 2009

CESTA

Nemam rada ked ludia na blogoch prilis okecavaju cestu, atd. tak som len chcela poznamenat ze som mala mimoriadne prijemne a bezproblemove lety. Air France mali take dobre jedlo, ze som sa prejedla (klasika! :-D), pozerala som filmiky, trochu spala, a bolo…
Ale pre fakticky zalozenych ludi (= Shisha) a koho zaujima, letela som o 7:15 z Viedne cez Pariz do Bogoty a odtial este hodinu do Bucaramangy. Prichod o 19:00 miestneho casu. Mala som inak fest kliku, kedze este dva dni pred odletom boli zavrete obe letiska v Parizi, u nas sa nakydalo snehu, atd. ale cely den ked so mletela cesty suche, aj pocas letov mi stale svietilo slnko – no asi anjelicek straznicek od tety Editky robi svoj dzob dobre. ;-) Ozaj, mam tu minus 6 hodin, keby niekoho zaujimalo.












1 comment: