Monday, July 20, 2009

Back in Bucaramanga

A tak sme zakotvili na tyzden tu – ja do roboty, Janci prvy den so mnou, a potom uz bol doma, oddychoval, cital, aj sam si von zasiel, znovu posilka, beh, a stary znamy kolotoc.

Aj ma natocil ako ucim, haha! :-D Detiska z neho boli inak vypecene, pytali sa nas ci mame deti, hahaha, a ze ci ich pozveme na svadbu (jasneeee! ;-)) a pod. No vtipne!











A dnes som ho uz bola vyprevadit na letisku – bolo to fajn – ze sa na chvilu stal sucastou mojho zivota tu – teraz budu o inom tie skajpy lebo si bude moct vediet predstavit vsetko. Stalo to za to! :-) Smutno mi je – taka prazdnota zase. Ale nevadi – vsetko je tak ako to ma byt…

6 comments:

  1. Jeeehooo, Jankaaa ja som tak strasne davno nebola na tvojom blogu, ze to az pekne neni (hanbim hanbim). Ale krasna si ked ucis, jaj, mi chybal tvoj hlas a strasne sa smejem na tom, ake mas kresbicky - taky tvo styl, hahah, a obsah tych pravidiel,... pekne pekne :)

    Juj, a som rada ze tam Janci bol, dnes ma prist na nasevu - ja som doma do zajtra.
    Papa a drzim palce!

    ReplyDelete
  2. Meňa! s otvorenou hubou čučím jak učíš, najväčšia jeba tohoto dňa tie videá!! (spanielcina, divoke deti, prehlad s akym ucis)

    ReplyDelete
  3. Co vam sibe? To este bola slabota, hahaha, take random ze kua co si rychlo vymyslim v prvy den lebo nepripravena jak hovado, hahaha! :-D

    ReplyDelete
  4. Veruze, zazil som ich a su miestami neovladatelne tie detiska a to som 'chytil' tie kludnejsie...ale su aj funny, doteraz nezabudnem ako nas obklucila trieda detsiek, chceli od nas podpisi a potom si baby okolo nich kreslili srdiecka a skandovali 'Jooony, jooony' pricom skakali jedna po druhej a robili akrobaticke kusky....vtipne strasne :D

    ReplyDelete
  5. Menia, huste v cem ucis - jakoze obleceni ;)))

    a respekt, ze to davas, verim, jaky to je mazec .. to ja to se svyma deckama na ukrajine mela o trosku snazsi :)
    love :-*

    ReplyDelete
  6. oblecenie ^^
    prepacte mozem jednu grcku? ^^

    ReplyDelete