Monday, July 20, 2009

Medellin

Toto bola v poradi moja tretia navsteva tohto uzasneho trojmilionoveho mesta a vzdy sa tam citim super! Povodne sme to nemali v plane, ale chcela som aby to Janci videl. Okrem toho, tam mal AIESEC Colombia NatCo, ktore chairoval moj stary australsko-europsky kamos z AI – Arthur Josephson, tak toho som chcela vidiet, plus s Teresou sme sa v Bucaramange rozlucili len tak predpotopne – dostala som od nej tricko z univerzitneho teamu z Wisconsinu a ja som jej vyrobila uzasnu “nastenku” s kolazou z nasich spolocnych fotiek!



Na opening plenary som sa zvitala so vsetkymi znamymi (hlavne z LDC co som chairovala v Bogote) a isli sme na Global Village na Plaza de las Luces, kde sme sice neboli oficialni ucastnici ale vypomohli sme Slovenske Katke ktora je na praxi v Manizalese a ktora tam mala stanok.
Okrem toho sme sa fotili s Cechmi – fakt sme dobre rozdeleni:
Ja som v Bucaramange, Katka v Manizalese, Janca v Cali, Tomas s Anezkou v Cartagene, Vendula v Bogote, Ondra v Medelline – kazdy niekde inde, tak ma clovek pocit ze ma “svojich” kdekolvek. :-)





Potom sme presli aj s Teresitou Museo de Antioquia ktore ma zbierku Boterovych obrazov. Viac o Boterovi tu, v skratke pre tych co nevedia, tak je to slavny kolumbijsky umelec, ktory sa preslavil tym ze maloval a robil sochy tucnuckych ludi – mne sa pacia najma sochy! V jednom parku je ich strasne vela – rovno pred tym muzeom – uz som raz na blog davala fotky odtial, tak tu su este nejake…













Potom nas miestny AIESECar vzal svojim autom len tak po meste aby sme co najviac stihli vidiet, a sli sme aj na MetroCable – lanovku co som uz tiez spominala, len su tam dve, tak som teraz vyskusala tu druhu… Janci mal tiez zazitok! ;-)







A vecer v sobotu sme sa uz museli navzdy rozlucit s Teresitou lebo my s Jancim sme museli ist na bus do Bucaramangy, kedze som chcela nedelu stravit v “doma” aby som sa psychicky pripravila na nadchadzajuci pracovny tyzden zase. Tak sme tam pred hotelom rucali ako take kravy na jatkoch, no show – nenormalne, ale nemohli sme si to riadne “vychutnat” lebo sme sa brutalne ponahlali na terminal autobusovy.

No comments:

Post a Comment