Wednesday, July 22, 2009

...a dalsia kolumbijska haluz z ktorej ma skoro slahlo!

Som rano isla v tom svojom skolskom autobusiku, ktory ma len za cestu do skoly stoji 50 000 pesos a kebyze chodievam normalnym busom tak je to o polovicu lacnejsie... a ujo sofer mi podal potvrdenku ze mam zaplatit...
...s datumom od 17.juna do 17.jula!!! co znamena ze za PRAZDNINY kedy som tym busom vobec nechodila!
Tak nanho najprv cumim zmatene ze to co a on ze platim rovnaky servis ako deti a tuna ze deti platia komplet cely skolsky rok - to je jedno ze mesiac tu dopravu nevyuzivaju...
Tak mu vravim ze reku to nie je fer a blabla, a on ze nech si pokecam s Donou Bernardou (no to vis, ta zenska ma neznasa!). Ide o to ze mi to tak na zaciatku zariadila ona ze budem rano s detmi chodit lebo som po spanielsky nevedela ani ceknut a ani som nevedela ako chytit nejaky bus a co tam chodi...
Tak mi to prislo pohodlne lebo aspon nikdy nemeskam a pod.
A tak neviem co mam robit!
Nezaplatim mu to a hotovo - co mi mozu, ziadny kontrakt nemam podpisany alebo co a tu sluzbu som nevyuzivala tak ju platit nebudem! :( A basta!
A zacnem chodit normalnym busom - je to pohodka... Zmena je zivot!

3 comments:

  1. Mrdky su to obycajne pochcane!
    Tak je! Nic neplat a basta!

    Btw - PJ zdravi :)a tiez sa priklana ze su to mrdky!!!

    ReplyDelete
  2. Normalne. Povedala som mu ze mu nezaplatim, ze sorry, a ze idem pouzivat normalny bus.

    Pytal sa ma ci som hovorila s Bernardou a ja ze nie, ze nemame dobry vztah a ani s nou nebudem hovorit. Ze to mozme vziat akoze som mu pred prazdninami oznamila ze uz nebudem pouzivat skolsky bus, a zaplatila som mu tychto par dni co som sla s nim... tak...
    a v pohode - na bus chodim o tom istom case ako ked ma vyzdvihnu a este sa 10-15 min. prejdem peso rano - ako fajn...

    ReplyDelete