Saturday, July 25, 2009

Moj prvy film v spanielcine

Yes, tak vcera to bol vydareny den - hned po skole som sla so Sepu do kina a videla som Harry Potter 6 v spanielcine (bo iba nadabovane davali a nechcela som cakat az dojdem domov). Dokonca to ani nebolo annoying ako som ocakavala...
No, aj vzhladom k tomu ze som citala vsetky knihy, som s tym nemala ziadny problem a bola to parada (a haluz v jednom).
Vtipne bolo, ked mi potom Johny napisal ze akurat vysiel z kina v Bystrici - v rovnaky cas sme to dokukali! :-D

Potom som si sadla so Sepu na pivo a prediskutovavali sme jej nastavajuci meeting v ktorom mala "vyhodit" teamleadra projektu a ktoreho sa stitila, tak som ju pekne pokoucovala, a ked sa vratila, dakovala mi nastokrat! :-) Yes na druhu! Zase som sa citila, ze predsa len nieco umim a ze sa to nestratilo ako som si myslela. Zacina mi tento druh "roboty" chybat! Musim s tym nieco spravit.

Odtial som sa vydala na strechu k Mayovi, s ktorym som bola pohadana od Medellinu pretoze sa s nim nasmrt pohadala Teresa a tak cisto z loyality som nevedela ako sa k nemu spravat. Tak som sa rozhodla vypocut si jeho verziu ich hadky (vdaka ktorej sa predtym do seba zalubeni ludia ani nerozlucili pri Teresinom definitivnom odchode) a tak sme sa "pomerili" a ostali sme do polnoci lezat na streche a hladiet do nebies a filozofovat o vsetkom moznom, vypili dve piva, vyfajcili dve cigarety (z ktorych sa mi ako striktnemnu nefajciarovi brutalne tocila hlava, haha! ;-D)

Proste, fajn den...

No comments:

Post a Comment