Tuesday, March 10, 2009

KUSOK VOLNA

Kedze doktor mi doporucil idealne 2 tyzdne bez prace, vzala som si 2 dni (dobre citate – DNI, nie tyzdne) volna, takze som mala na 4 dni predlzeny vikend.
Zase vela sa toho robit nedalo, kedze som mala zakazane rozpravat, ale aspon som si dala organizacne vsetko do poriadku (rozumej – nakupy, farbenie vlasov – som zas raz hnedovlasa, lakovanie nechtov a pod. ;-)).
Dokonca sa nasiel cas na filmik – videla som Prestige konecne o tych dvoch kuzelnikoch – dobre to bolo, par vtipnych serialov, normalne som sa pravidelne kazdy den ucila spanielcinu (ak sa tym da nazvat oprasovanie starych lekcii ktore su tak BASIC ze mi k nicomu nie su lebo to uz viem, hehe), pokecala s Hartoskou, kazdy den som sla behat do velikanskeho 10,5 hektaroveho parku ktory mame pri dome (Inak, oci, to by si cumel na ten park – tu vegetaciu – stromy co co to je – proste to co my mame v kvetinacoch, tu maju ludia v zahradkach, v parkoch a na uliciach – strasne vtipne! :-D Raz pofotim…) a odskocila si aj do posilky. Celkom plodny vikend, nie?
A to nie je vsetko – Americanka Teresa oslavovala narodeniny – aj moj spolubyvajuci a novopeceny brat Luis – obaja 21, tak mali party na streche jedneho panelaku. (inak, stresne parties som vzdy milovala – hocikedy si tak odskocim a hladim na panoramu mesta – to je vzdy fajn – pripomina mi to Rotterdam ). Po dlhom premyslani o darcekoch som ich obidvoch odbavila slovenskymi pohladnicami co mi este ostali (alkohol setrim, pohladnice nie ;-)) a nakoniec som sa tam po dlhom vahani vypravila (predsa len – ak nemozte pit alkohol a mate zakazane rozpravat, tak party pre vas nema ktovieaky zmysel, nuz ale predsa…) Povedala som si, ze vlastne len chodim do roboty a potom trcim doma alebo robim nieco sama, tak by bolo nacase ist medzi ludi, nech sa deje co chce…
A veruze bola sranda – decka to tak trochu (TROCHU DOST!) prehnali (oj, ale pamatame na tie stare mlade casy ;-)) tak Teresu niesli styria na 3. poschodie domu kde nakoniec prespala u jednej AIESECarky a to ze vsetok ten rum, co vypila, znovu uzrel svetlo dna, si ani nahodou nepamata… A par dalsich poodpadavanych jedincov, hehe. :-D
Vela sme tancovali aj – pardon, opravujem sa, vela sa tancovalo aj… Zistila som, ze som tu trasne “shy” (po slovensky hanbliva) do takychto extrovertnych veci – ja neviem ci mi uz nesibe a menim sa na introvertnu utiahnutu onu tuto, ale proste – dako sa neviem uz bavit, odviazat, dokonca ani opit! ;-D A doma sa povazujem za velmi dobru tanecnicku, ale tuna nevytiahnem ani patu – asi je to sposobene mojim vseobecnym perfekcionizmom a narocnostou voci sebe samej, ale ked viem ze okolo mna je tona “expertov” ktori maju salsu, merengue a co ja viem co dalsie v krvi, tak ja sa “strapnovat” nejdem (na ukor vlastneho ucenia – klasika – cela Meniarova – bud nieco viem HNED a VYNIKAJUCO = takmer nemozne ked sa jedna o uplne novu vec, alebo sa to ani nejdem ucit lebo sa hanbim – no horor!). Ale volako v poslednej dobe nic – ani keby “nase” pesnicky typu Pussy Cat Dolls zahrali (co zahrali), tak mi “nejde”. Ale aj doma to tak. Proste sa dako musim rozohriat, hehe. Budto alkoholom, alebo podobnymi kravinami ktore vzdy robime s Mojcom na konferenciach! (jedno volam “Cert a Kaca” – ked ma Mojco vezme na chrbat na kona a pretancuje tak cely Cotton Eyed Joe :-D aaa Mojco, ak citas tak sa urcite smejes! A druhu volam “tanec retardov” kde ide o to ze zvitazi ten, co ide najviac mimo rytmus a vyzera pri tom najpostihnutejsie. Musim podotknut ze je to velmi tazke akoze sa nezda, a ze mi to celkom ide. :-D)
Ale som sa potom na to vykaslala – doktori nedoktori, uz som tu 3 tyzdne, hovno sa bavim, tak som do seba kopla tiez par rumikov a hybaj na parket nech si nemyslia ze len v Kolumbii vedia “shake their ass” – a veruze cumeli! ;-)
Juuuj, a nedela bola tiez super – s maminkou pokecat a taaak – taketo mam rada – normalne sa menim na pracujuceho cloveka – konecne chapem cenu vikendu. :-D


No comments:

Post a Comment