Tuesday, March 10, 2009

Reakcia na komenty :-)

To Ninush: Idem predsa len skusit chairovat tu konferu - daju mi mikrofon, beriem lieky, chodim na terapie - v najhorsom budem chripiet - ale sanca vidiet Bogotu zadaca! ;-)

To Kika: som zistila ze v podstate to iste mi povedali co aj ten moj doktor v BB, len mi urobili ovela dokladnejsie vysetrenie, ale hlavne je ze anatomicke zmeny tam nie su - iba neviem dychat a hlas sa mi strasne rychlo unavi oproti ostatnym ludom kedze som sa zle naucila ho pouzivat.

To Muciak: TOMU VER!!! :-D

To Shisha: nelze... :-S

To Evca: nooo, ved ma poznas - asertivita veskera zadna, ale zase tuna to tak nefunguje zeby sa to len tak lahko dalo. Uplne ina pracovna kultura je tu. Uz teraz som riadny rebel a to som si nezacala nic vydupavat este... :-S Ale daco skusim s tymi uniformami, len trosku inym stylom. Voda - to tiez nejde ze menej platit - ked je to tu vsade tak - vacsina ludi nema teplu vodu v Bucaramange tusim...

No comments:

Post a Comment