Thursday, March 19, 2009

Prvy stret s nebezpecenstvom o ktorom som ani nevedela

No - co sa mi vcera stalo.
Som vecer ani nestihla ist do posilky, lebo som musela pripravovat zaverecne testy (jeden mi trval 2 hodiny - terba najst milion obrazkov na googli, atd. - je to strasna jebacka s prepacenim) a bola som hrozne frustrovana lebo som nemohla ist s trainees - baby ma zavolali k Mayovi (kamos - ex-LCP) ze idu robit cestoviny s cerstvym pestom (Verca - viem ze nevies co to je, OMG, musim ta naucit nieco o modernej kuchyni) a kedze talianska kuchyna je moja najoblubenejsia, bola som o to viac nastvana! A minule sme robili palacinky takto a super to bolo.
Ale vedela som ze jednak nemam hotove testy a jednak aj kebyze idem, tak budem ZASE spat len 5 hodin!
Ale potom mi zase volali, ze nech priiideeem, ze po mna pride Oscar na motorke tak to bude rychlo - aspon na chvilku... Tak som sa na vsetko vykaslala, a pred spankom som dala prednost "zivotu" a priatelom. Nemoze to tu byt len o praci, jedle a spanku predsa! :(
A ked sme s Oscarom parkovali motorku pred Mayovym domom ktory je v najrusnejsej a najbezpecnejsej casti Bucaramangy, tak prisiel typek pytat peniaze (klasika - to je tu tak vzdy) a my ze nemame (a prvy krat to bola pravda bo sme si nic nevzali sebou), Oscar s nim chvilu kecal volaco, ja som moc nedavala pozor - videla som len ze drzi volaky sacok biely...
No a potom odisiel a Oscar sa totalne klepal reku "videla si co mal"? A ja blba ze nie! :-D
No a zevraj mal so sebou rozbitu flasu - Oscar vravel ze aby nou mohol bodnut...
Uf, tak bol uplne v prdeli... Aj ja by som bola, no nastastie som si to nevsimla...

No, tak aj na taketo sa tu da natrafit. uf! Ale aspon fotecka z vecere:



No comments:

Post a Comment