Tuesday, March 3, 2009

Moja praca - skola

Tak konecne vam mozem popisat miesto kde travim vacsinu svojho casu - Colegio Bilingual Divino Nino. Colegio znamena skola - ktora sa sklada zo skolky, zakladky - 1. a 2. stupna. Tu je webovka - koho by zaujimalo: http://colegiobilinguedivinonino.com
Skola je sukromna a je stara - existuje uz vyse 60 rokov a musim povedat ze akoze sa snazia a vsetko - nasinec si predstavuje ze Kolumbia - to musi byt ovela horsie ako u nas - ale opak je pravdou - proste je to tu viacej rozvrstvene - u nas je vsetko priemer ale vsetci maju nan narok - pozostatok stareho dobreho komunizmu... Tuna zase velka cast populacie citat ci pisat nevie, ale dalsia cast ma spickove vzdelanie za ktore si zacvakaju... Nuz, vsetko ma svoje plusy a minusy, nie?

Vsetci nosia uniformy (pokial viem, na vsetkych skolach), co je podla mna dobre - ukazka tuna: (lenze co ma serie je, ze aj ja musim mat uniformu, za ktoru si musim zaplatit a vytaca ma to lebo som to nevedela vopred a normalne tu rebelujem! ze "a just nebudem! Co mi akoze mozte aj tak - kludne si ma vyhodte ak chcete! :-P" len neviem ci bojovat alebo sa radsej vzdat, ach jaj... Ale ide o princip - nikto ma nebude do nicoho nutit!!!



Je to velky areal - nie ako u nas ze jedna budova vysoka, ale skorej plosne je to velke. Triedy su akoby altanky (kedze je tu stale tak 26 ci 27 stupnov)- ma to steny a strechu, ale okna bez skla (kade tie pojasene detiska stale vyliezaju von aj cez hodinu) a kazdy predmet ma vlastnu triedu a detiska pobehuju z jedneho "altanku" do druheho...

Miesto kopy reci som to vsetko nafotila a natocila - here you go:






Moja trieda (musime v nej mat dekoracie - flipy s hodnotami a principmi ktore skola vyznava...)








Vonku a s detmi:






Tento tu chlapec je straaasne zlaty (ma dlhokanske mihalnice a neviem sa nanho vynadivat - je to prvak - ti su vsetci zlati a este nie su az taki besni...)


Zato tito ma pripravia o vsetky nervy (a najma o hlasivky :-S):



Vyzeram na tych fotkach stastne, co? Ha! Zdanie klame. Teda, nie som vyslovene nestastna (to som, len ked po zlom dni pridem domov, idem na skype s Jancim a pocujem sa - vtedy mi je do placu - keby sa mi len dali ucit - tak ja velmi chcem. Ale velmi su neposlusni - proste treba kricat obcas - teda casto - a bez toho to tu ziadny ucitel nedokaze - takze vsetky vase tipy ze "spytaj sa ostatnych ucitelov na rady ako to robia" mi nie su nic platne (okrem toho - ozaj si myslite ze som taka sprosta ze som to hned neurobila? heh... nic v zlom...)

Kazdopadne, bude to boj hodnot - ked vam ide o zdravie - co je dolezitejsie??? ale tuto uvahu si necham na neskor...

Majte sa pekne, dufam ze ste radi za viac fotiek...

PS: Joj, a este vtipne veci som vam chcela na zaver - ze ucim matiku coz je hrozne vtipne najma pre tych co vedia ze uz pomaly neviem ani nasobilku, a potom ze ma tu volaju Miss Menia - kebyze sa tu predstavim svojim vlastny menom, tak v spanielcine by to citali bud "Chana" alebo "Ďana" coz je priserne, takze je to vtipne ze aj riaditelka skoly ma vola Menia. :-P


2 comments:

  1. :-D :-D :-D hahahaha, tak sa smejem nahlaas sama pre sebaa,
    kraasne videjka si natocila, toc o 106, rada si pozrem. sa usmievkam, ked to kukam, krasne to tam vyzera ten areal, aj ked je sice stary, ale fakt cool!
    ccmuk :-*

    ReplyDelete
  2. ...hehe a krik ako na plavarni...drsne

    ReplyDelete