Friday, March 20, 2009

Strasne vtipne

Toto vam este musim napisat - dnes som bola vecer v posilke (o co sa tu snazim casto) a kym si ja cvicim, tak vedla v sale byvaju hodiny aerobicu a pod. a teraz tam robili argentinske tango! Uplne perfektne! Kto ma pozna, vie ze mi lamalo srdce - pozerala som sa na to z kraja miestnosti a hovorila si ze toto musim skusit!
Tak som sa sla po hodine spytat na rozvrh a pod. a instruktor (ktory bombovo tancuje) sa ma pyta odkial som, a ci hovorim anglicky. (btw. pytal sa ma to velmi rychlou spanielcinou, hehe). A potom sa ma spytal ci mu chcem pomoct. A ja reku ze hej! :-D (som si tajne myslela ze ma pozve tancovat - ze mu niekto chyba alebo co :-P) No a vysvitlo ze v maji maju vystupovat pred cca 300 clennym publikom a ja som sa prislubila ze to budem uvadzat! HAAAAAAAAAAAAAA!!! :-))))))))
Ale cert to ber! Aspon bude sranda! :-D

A druha vtipna vec - dnes som dostala svoje prve pozvanie na rande SMSkou - ale ku podivu nie od Kolumbijca, ale od Nora. S ktorym som minule prehodila 3 slova ked sme robili palacinky¡! LOL! :-D
Sme akurat dnes s Kikou o tom kecali na SKYPE ze ci po mne niekto ide ocividne, a ja reku ze clovece, neviem ci je to tym ze mam pre nich relativne kratke vlasy (tu ma kazdy dlhe vlasy), ale ze NIE. A teraz toto - velice vtipne! :-D


No comments:

Post a Comment