Tuesday, March 31, 2009

NO COMMENT

Pracujem 12 hodin denne. Dnes, vcera, zajtra, minuly tyzden, atd. atd. Nevladzem! Nedokazem to vydrzat. Alebo ano? Should I? ....

Och, este jedna taka vecicka - som tu mesiac a pol a uz 3.krat som mala blizko k lupeznemu prepadnutiu. Teda, nie ja osobne - ale povazte - vecer s Oskarom ked nas pristavil typek s rozbitou flaskou (ktoru som ja nevidela), dalej nas s Juanom pristavil iny typek ktory chcel jeho telefon a Juan ho odstrcil bo sa vraj bal ci nema noz (ktory som ja nevidela) a vcera sme sli po najrefkventovanejsej a najbezpecnejsej ulici ked tak 30 m. od nas krical typek ze "pomoc, ma noz, bojim sa ze ma bodne" (ktoreho som ja nepocula, lol, prelozil mi to Juan)... Dolapili ho tam akurat straznici.

Neviem ci akoze hrozi realne nebezpecenstvo - proste typkovia kradnu, pytaju si prachy, a obcas nosia noz na zastrasenie - nemyslim si ze maju v umysle niekoho zabit alebo co...
Len sa obavam ze po roku si clovek fakt zvykne na ten strach ked ide peso domov - a to je vec ktoru si nechcem odniest - resp. toto nechcem aby sa vo mne zakorenilo - nemam ten pocit rada, doma sa nim radsej nikdy nezapodievam, a dufam ze skrze tuto skusenost sa zo mna nestane ustrachana pipina ktora sa zlakne tmy ci akehokolvek sumu v parku, no... Uvidime...

No comments:

Post a Comment