Friday, April 24, 2009

Ako sa mi splnil najvacsi zivotny sen :-)

Ti co neviete, tak som od malicka robila zjazdove lyzovanie... Dost vela rokov (az po koniec zakladky) a nevymenila by som toto obdobie za nic, no nikdy som v tom nebola dost dobra. Na pretekoch (pre Cechov = zavody) som bola vzdy medzi poslednymi a pod.
V AIESEC sa casto bavime o objavovani svojich vasni a talentu, a nieco co som odjakziva citila ci uz ked vidim niekoho na plese, alebo hocikde inde, je velke nadsenie pre tanec. Akosi som vzdy citila, ze toto tu by mohlo byt pre mna - len to treba rozvijat. Ked mi v tanecnej skole vraveli, ze mam potencial, tak je to cloveku nanic ak s tym nic neurobi. Nuz, ja som kvoli kolenam nemohla v tej dobe, a nikdy by sa mi nebolo ani len prisnilo, ze moj velky sen sa splni prave na mojej praxi v Colombii...

Ako som pisala predtym, dohanala som vsetko za tyzden - pol hodinka kazdy den a pod. az nadisiel den D, kedy som si bezala pozicat saty, dala si zmalovat patricne ksicht a prvy krat vystupovala pred ludmi s tancom cha-cha. Heh.
Ako sa uz pozname, slecna "nasebavelminarocna" ocakavala bezchybny vykon typu "somhviezdacotanciuz20rokov", takze pociatocnej nervozite som sa nevyhla...
Ked sme skoncili, tak som bola dobre sklamana. :( Napocitala som 3 seriozne chyby, a okrem toho som si to pocas tanca neuzivala az tak ako som si myslela... Celu dobu sme sa aj s Gabrielom nesustredili na nic ine, nez na to aby sme sa nezdrbali na nenormalne smyklavom povrchu (na ktorom som ja tancovala prvy krat v cudzich vysokych topankach) a z ciela "najlepsi vykon" sa stal ciel "len sa tu nestrepat a nenarobit si hanbu"...

Niet divu, ze ked sme skoncili, pocit nedobry a hrda som zrovna na seba nebola - zdalo sa mi ze idem na svojich 50 % a pod. a bala som sa ze som Gabriela sklamala - ze ma vzal, a ja som nepodala bezchybny vykon... :-S
No a potom prisiel za mnou Juan David, ktory ako pravy kamarat sedel v hladisku a kameroval - uplne nadseny, ze to bolo uzasne, neskutocne, paradne a neviemco este za privlastky a superlativy tomu dal.
Tak som rovno chcela zhliadnut to video a ked som ho pozerala prvy krat, tak som akosi prehliadla vsetky chyby az na nezosynchronizovany zaver ktory vobec nevyzeral az tak zle...
A viete co? Citila som sa zrazu SKVELE a SOM NA SEBA PYSNA! :-) Vzala som na seba challenge ktora pre mna znamenala vela, za tyzden som dokazala zo seba vyzmykat nieco taketo a splnila som si celozivotny sen, a dokazala som sa na seba divat bez toho aby som sa prilis kritizovala...
Mami, oci, kukajte - video som dala na youtube - na tomto linku, alebo rovno tuna aj ked je to tam dost tmave.

Este mozte skusit facebook.

3 comments: