Sunday, April 26, 2009

Vikendik

V sobotu doobeda som si sla zabehat a okolo druhej nam v skole zacinali tzv. Interclasses. Je to nieco ako nasa akademia - kazdy rocnik si na to nacvicoval nejaky tanec. Ale brutalne! S kostymami, scenografiou, premakane choreografie, a pod. Vzala som aj Pei a Teresu a vybrali sme sa teda do mojej prace...
Baby nelutovali, lebo to bola fakt show - a decka boli perfektne a neskutocne zlate.
Fotky a par videi pre Hartosku uploadnem neskor lebo su skopcene v skolskom kompe.(kto sa zacina divit preco pisem ze videa su len pre Hartos, tak je to preto lebo si zo mna stale utahuje za moje 20 sekundove videa - ale akoze v dobrom... ze sa jej lubia... ;-))
Len moj shitny fotacik s este shitnejsou pamatovou kartou dokazal nahrat iba prvych 5 rocnikov. :-S Co uz...
A v pondelok nam zrusili vyucovanie, parada - to je moj najtazsi den! ;-)

Vecer potom som sla k Luisovym starym rodicom na veceru (sice sa mi chcelo ostat doma a robit si nejake veci na kompe, ale tak veeeca zadara a bez roboty - no odmietni to! ;-))
Odtial sme sli oslavovat Alejove narodky - som sa ani moc necitila na parbu, reku budem max. do polnoci (za co ma Luis vola "abuela" = babicka), ale nakoniec sa to zvrtlo na dobru zabavu, viac alkoholu nez som planovala a dotrepanie sa domov o tretej nadranom... ;-)
Par foteciek tuna:






A v nedelu sme si len tak kvasili pri bazene na streche Pei-inho domu, dospavali miernu opicu a unavu, a zasli na uuuzasnu zmrzku do Crepes & Waffles, mnam! :-D (potom co som doobeda po skajpe oplakala hokejovy vysledok, tfuj!)




Videjko:

2 comments:

  1. miluju to video, jaaaj! :)

    nedopovedela jsi posledni vetu, ocekavam dokonceni v dalsi 20sekundove skeci... inu, umis pracovat se svymi "divaky", total excitement, jak to vlastne na te strese vsechno dopadne, hehe :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha, ty si hovadoooo! :-D
    Ja te zabiju...

    Hihihi, ale to je pravda ze som nedopovedala vetu! :-D

    ReplyDelete