Monday, April 6, 2009

Bogota - chairovanie AIESEC konferencie

Tak som teda s cca 12-hodinovym pracovnym tempom dokoncila znamkovanie a opravovanie testov v rekordnom (a podla mojich kolegov nemozne kratkom) case a vydala som sa na cestu do Bogoty.
Juan David ma odprevadil na autobusovu stanicu (ten typek pre mna robi fakt vsetko) tak som sa pofotila aj s Mr.Sheepom.



Busy su inak mega pohodlne, len je v nich brutalna kosa! Tipujem na nieco medzi 10 - 15 stupnami. Seriozne - zenska vedla mna mala na hlave ciapku a nieco ako paperovu vetrovku. Nastasie som bola niekolkymi ludmi varovana, tak som bola "vyzbrojena" 3 vrstvami oblecenia, kabatikom a dekou, plus hrube ponozky. Tak sa dalo... ;-)

Aspon som sa ale aklimatizovala na Bogotu, ktora je tusim vo vyske 2600 m.n.m. Niezeby som bola nevdacna, ale ide ma porazit - v Bucaramange mi je cely den teplo, ale nemam teplu sprchu, tuna zase horucu vodu mame, ale nieco ako kurenie NET. Takze mrznem cez den a vecer stojim pod horucou vodou aj pol hodinu!
Sla som taxikom za Mishu do MC domu a zvitanie bolo fakt super. Je to holcina z Rumunska, ktora chairovala brnenske LTC ked bol Johny OCP a len toto stacilo na pocit "stareho priatelstva". Trochu sme kecali a sli sme potom spolu na MC office, kde ma cakalo bujare zvitanie sa s Lucasom (prezident AIESEC Colombia a moj stary kamos s ktorym som sa stretla na viacerych konferach v Europe). Uplne som bola dojata - najma z jedneho jedineho objatia pri ktorom som si uvedomila ze som uz 1,5 mesiaca nemala ziadny blizsi fyzicky kontakt s blizsim clovekom (typu objatie) a ako velmi mi to chyba. Az ma zalial pocit stastia a domova!
(v Bucaramange mam zopar kamaratov, ale nie je to ono)

Fotky s kamaratmi - Lucasom a Mishu:






A odtial sme sli rovno na pre-meeting na jednu uzasnu univerzitu ktoru sme nazvali "shopping mall" lebo to vnutri aj vyzeralo ako v nakupnom centre - eskalatory a pod. :-D Varovali ma, ze tu nebudem vladat chodit a hned sa zadycham, ale zatial nic take... Tak snad aj to Nevado zvladnem...
Ale neuveritelne to tam mali - pocitace uplne VSADE! (videla som cez sklo hodinu optimalizacie - co my robime na EMMI a vysledok kreslime do grafu, tak oni to robili na kompe). A vsade kopa miesta, pracovne stoly, normalne stoliky, white boards pre teamy ak sa chcu pripravovat, kresla na odpocivanie a pod.

Video a fotky tu:








A tak - obecne - v Bogote som sa citila prekvapivo dobre - tak europsky zatial. Mozno aj tym ze som zase robila na konfere, a tak mi to pripomenulo stare dobre casy - s fasosmi sme riesili po "nasom" tu konferu, atd. atd.



Premeetingu som dala sice tak svojich 70 %, ale uuuplne to stacilo! Viac usilia sa ani neoplatilo - niekedy je to kontraproduktivne. Proste, nequestionovala som agendu, ani niiic, v pohode - chcu to takto, dobree, tak ta session bude tu, aj ked ja by som to tak vobec nedoporucovala. No Marian Beres by bol na mna hrdy! ;-) Ze konecne robim kvalitnu robotu aj bez "prepinania sa" a perfekcionizmu, hehe! :-P
Inak oproti nam smazia ovela viac powerpointiek - ziadne veci na flipoch ci farebne papiere - su to dobri IT-ci povacsine a aj super grafiku a design vzdy musia mat. (Mishu mi vravela ze tu decka normalne odmietaju citat outputy ak nie su pekne! :-D)
Opening plenarku som zvladla na vybornu a bez akehokolvek stage frightu, coz ma zase presvedcilo ze to uz viem a ze som v komfortnej zone. Aj v inej kulture mimo Europu! Uz asi len z dakeho NaLDSu by som sa dosrala! :-D
No a po openingu som bola tu, ale aj na SprinCu. Prisambohu! Dakujem Beuske a Verci ze mi stale pisali a updatovali ma priebezne kto ma aky award.
Sa mi az ruky triasli od nervozity ked som mobil drzala - nervozita v zaludku a pod - no strasne som to prezivala! :-D
Ani nie preto, ze by mi az tak strasne zalezalo na vysledku alebo som bola o nom na milion percent presvedcena, praveze som si na tomto uvedomila zaujimavu vec. Bolo to kvoli tomu, lebo som vedela, ako velmi na tom zalezi ludom ktorych milujem! A tym padom som sa nemohla ubranit tej obrovskej vlne empatie! Sila, nie? :-)
VSETKYM VAM GRATULUJEM K BEST LC A ZELAM VELA STASTIA NA NASLEDOVNE OBDOBIE! :-*

Natocili sme vam aj video - sme si mysleli ze si mrknete na SprinCu:




No a este k tej konfere tak obecne - vsetci boli rano nacas - ziadne "latino" ako si my predstavujeme, vsetko bolo pripravenejsie este viac nez my mame, nemali sme nejake IT fuck-upy, atd. atd.
Na parties hraju vacsinou ich hudbu, tak som sa snazila chytat sa na tu ich salsu a vallenato a s mojou perfekcionistickou povahou som si samozrejme vravela ze "I suck" ale vraveli mi chalani ze mi to ide nahodou velmi super.
No a potom ked zahrali nieco nase - typu "pussy cat dolls" tak zase oni odpadavali ze ako ja viem tancovat. Lebo oni zasa nevedia po nasom! :-D
Ale tuna mozte sediet na party a mat good time len tym ze ich pozorujete na parkete - uplna pastva pre oci! Darmo, maju to v krvi!!!

A ich LC shouts su supeeer - aj cez party sa hulakalo - takto:


A tie punishmenty to bola tiez pecka! Jano, musim ti porozpravat a posharovat GCPs! ;-)

A este tam mali aj OPS, tak kolumbijske EPs (ludia co idu von na prax ako ja - mali pripravny seminar) dostali krajiny co mali reprezentovat, tak tuna davali napr. CEE shout - huste! :-D




Random fotka s OC clenom ktoreho som volala SUPERMAN! Sa neda ani opisat aky bol uzasny vo svojej praci!


jeziiis, a uz ani neviem co pisat - proste, konfera sa vydarila, ako chair som bola velmi dobra (podla vlastneho pocitu aj podla feedbacku), nehrotila som ziadne faci meetingy - miesto toho sme si davali vecer pivecko a kecali - ziadny vecerny update meeting, alebo pred ranajkami - zapomente! Proste cista dovera - fasos bude na svoju session pripraveny a tak aj bolo.

Este sa ozvem z ciest - zajtra ideme iba lenosit a trosku po Bogote pochodime...

a nahadzem aj fotky, dobre? papapa

3 comments:

  1. ANO ... dakujeme ... a opakujeme ... konecne ...

    (I simply have to say that I love trojbodkas) ehm ...

    ReplyDelete
  2. Jaaj janul, ja az tak neviem o com tocis, ja tie vase skratky nepoznam, ale moj dojem z toho vyjadruje skratka PPF!!! :-D
    fotky a videjka vravia za setko :-))

    ReplyDelete