Saturday, April 18, 2009

My newly (re)discovered passion

Kua, pisem jak cesky zandar, ja viem, ale dala som si zavazok rok si pisat takyto dennik...

Ako som vam pisala, vecer som sla vcera na stretnutie s Gabrielom - dancing instructorom ale kedze som meskala tristvrte hodiny (hihihi), tak sme nestihli naplanovat ako budeme uvadzat jednotlive tance. Miesto toho ma vsak pozval pridat sa k nim ked budu nacvicovat cha-chu. Parada!

Nastastie tam bol chalan bez partnerky (how is that possible? :-D) a este k tomu aj hovoril anglicky, tak som zacala dohanat co sa ucili skoro mesiac. No, miesto popisovania - tu je video (Hartoska sa potesi :-D alebo aj nie, lebo pozeram ze moc nie je vidno - bola tma. Neskor este daco skusime ponahravat - taj budem lepsia):


A dnes rano (sobota) som bola zas - tak to uz viem lepsie nez na tom videu. A uplne strasne sa chcem naucit aj argentinske tango, ale to robili uz davno tak neviem... Ale ked na to kukam, citim obrovsky prival energie a vasne, a aj ked som brutalne fyzicky unavena (povazte, kazdy den 2 hodiny cvicim - taky rezim som nemala ani ked som aktivne robila lyzovanie, hehe), tak som stastna. :-)

4 comments:

  1. feels like black theatre :) Guess youre the white dash and the guy somewhere around:] so looking fw for new lessons,im taking small break from salsa so you have a chance to beat me in Latino!
    p.s.Menia I have to tell you sth :P

    ReplyDelete
  2. What do you have to tell me starostik? :-)

    ReplyDelete
  3. Menia - I know what you did last summer! ;)

    pocuvaj, musis aktivne zpatky do @ pak tady v CR, abys mela prival obdivovatelu tanecnich prvku :DDD

    ReplyDelete