Saturday, April 18, 2009

Preco ja? :-P alebo o tom kolko je tu gayov

Vecer po dancing classes som sa stretla so mojim kamosom Andresom, tak som ho zavolala k sebe domov, hodila sprchu a sli sme sa niekam najest (o desiatej vecer - nadhera :-D)...
A celu cestu sa snazil mi nieco povedat! Ze mi to chcel povedat uz davno lebo citi ze som clovek ktoremu to chce povedat. (som preglgla ze asi tusim lebo si to aj tak vsetci aiesecari o nom myslia)
Ale uplne to nemohol zo seba dostat, chudak. Stale ze mu mam pomoct, ze mam povedat co si myslim ze mi chce povedat atd. Ale ja ze nie, ze DOSTAN TO ZO SEBA, man!
(Hartos - som sa trochu citila ako ty - predstav si ze uprostred ulice nanho v noci kricim: "Say it! Say it aloud!" :-D akoze, nie vazne "kricim" ale chapete...)
Tak to nakoniec povedal: "I am gay"

Uf! :-)

Congratulations, man, ale preco ja mam byt ta s ktorou to chce sharovat (uz sa mi to stalo v poslednom case totiz prilis casto ze sa mi ludia s tymto priznali, sakra. Co mam za auru? Nechapte to zle, nie som homofobik, ani nic, len ma to vzdy pobavi ze prave mne sa s tym ludia zveruju...)

Tak mu drzim palce lebo povedal ze to prestane skryvat az ked to povie svojej mame. Uf, musi to byt asi drsne pre rodicov, ktori maju ocakavania od svojho dospeleho 25-rocneho syna typu "vnucata" a pod. Som zvedava...
Ale aj tak - nikdy neviete ako sa s vami priroda zahra, neovplyvnite to kym ste, a musite to len akceptovat. A dufat ze to akceptuju aj ludia okolo vas...

4 comments:

  1. to neni konec - the story goes on .. ted ho zacnes koucovat, neb si da brzo za cil, ze to chce povedat mame a koho pozada o pomoc? ;)))))

    ReplyDelete
  2. ... moment of revealing the truth, I understand your "feelings" ;)) heh, dobre ne, tohle vedeni, ze "to" rekne, jen ma strach sam pred sebou "rict nahlas"?!
    Ale to je husty mentalni shift, to takhle sharovat, cokoliv, ne jen byti gay, bla bla bla... takove okamziky maji silu.
    ---

    kua, cekam, ze si to tu precte Sisa nebo Sta, a vtipne zaglosuji, ze.. :P

    ReplyDelete
  3. to mi jeste pripomnelo, ze Nightwork zaskorovali v Cesku s timto songem:

    CZ: http://www.youtube.com/watch?v=yJrGt_Pu8TA

    EN: http://www.youtube.com/watch?v=e7xmajcsC8s

    toz nevim, jestli se uz k tobe doneslo :))

    Jinak najdes jeste nemeckou a francouzskou verzi :)

    lalala

    ReplyDelete