Tuesday, April 7, 2009

Hanging out in Bogota

Kedze sa mi dari dostat sa na net, tak pisem zazitky priamo...

Dnes sme doobeda s Mishu dospavali na MC byte a potom sme sa podla dohody stretli o tretej (rozumej 15:40 ;-)) s deckami z faci teamu v centre mesta. Aby bolo jasne, tuna "centro" nepatri medzi najkrajsie a najrenovovanejsie stvrti ako u nas... Su tam skorej vladne budovy a potom take lacnejsie obchody, predavaci ako na trznici a aj dost spiny... Povacsinou. Pekne stvrti su bohatsie co boli vystavane neskor.

Na namesti:




Ludia spiaci na chodniku pripravujuci sa na demonstraciu pred vladnou budovou:


Pekny kostolik a este krajsia holcina: ;-)


Pred prezidentskym palacom:



Ale nevadi - pofotili sme sa, poposedavali v kaviarni, zasli na pivko, prechadzali sa roznymi ulickami a uzivali si to absolutne...

Toto je vyhlad na strechy z bozi kaviarne v ktorej sme boli:






Pred prezidentskym palacom nas napadla strasna hovadina, a to zreprodukovat faci roll call z konfery (robili sme ukrajinsky a video odtial je tu - straze sa sli dopukat od smiechu :-D) video tuna:


Som chcela este popisat o Bogotskej MHD - tzv. Transmilenio. Mozno ste uz o tom poculi, ale ak nie, tak sa jedna o rapidny system autobusov, ktory bol vybudovany podla brazilskeho vzoru. Ide o to, ze je to akoby metro, ale normalne na ceste. Su vybudovane samostatne pruhy pre tieto busy, takze tam mozu jazdit rychlo, a maju niekolko specialnych zastavok, kde kazdy stoji na inom mieste a ludia cakaju prave na mieste kde zastavi ten ich bus. Maju presne trasy ako napr. metro. Neviem to lepsie vysvetlit - vsak si mozte precitat hocikde na internete alebo na wikipedii. (pre Shishu - ano, viem ze Wikipedia = internet, takze spojka alebo nie je vhodna, ale kaslem na to! ;-P)



V Bogote sa mi zatial velmi paci - ani neviem cim to je, ale citim sa tu ako v Prahe... Mozno aj tym, ze vacsinu casu tu travim s ozajstnymi priatelmi - citim sa medzi nimi dobre, mame cas niekam zajst a pokecat (na co cas v Bucaramange nie je, ale zatial ani taki blizki ludia) a tak...

Mishu mala zaujimavy napad, ze kebyze nahodou v lete naozaj quittnem v tej skole, ze by sa mi mozno dala zohnat MT prax v nejakej firme. (s velmi dobrym platom - pozn. ani v Bucaramange nemam daky zly - v pohodicke vyzijem). Nuz, uvidime, aj spanielcinu by som sa dovtedy mohla naucit a tak... No uvidime...

Vecer sme s Mishu len tak zasli do Zary a random sme skusali kadejake saty a fotili sa v kabinkach - no sranda - kukajte! :-D (skoda ze take drahe :-P)








Juuuj, a dnes mi volal aj Vish (moj indicky kamos - prezident AIESEC Belgicko) co chairoval cesku konferu tento vikend) normalne na mobil, a zdielal so mnou vsetky dojmy - no strasne ma to potesilo! :-D
Ze: I met your sister - approved. I met your boyfriend - more than approved! :-D Derek Small mentioned you in your speech with connection to beer drinking (damn! again! :-P) and I am a new AIVPTM so we should have a chat and you can tell me all your radical ideas... How lovely, no?! :-D

Co povedat - konecne sa citim stastna a velmi fajn... A tyzden este pred sebou - juchuuu! Zdravim a prajem veselu velku noc! :-*

DEN 2 in Bogota

Co vam budem hovorit - dalsi relaxing den za sebou - okolo obeda som sla na byt k Lucasovi a jeho frajerke Sabine z Nemecka ktora tu zije uz dlhsie (ex-AI), kde som sa stretla s Emanuelom, co bolo uplne uzasne. Proste uzasny pocit stretnut sa s ludmi ktorych poznam uz davno! Mali sme skvely obed spolu - hovadzie masko so zemiacikmi, zeleninovy salat a cerstvy dzus z lula (ovocie ktore som predtym nepoznala... :-))




Potom sme sli do Muzea zlata a zakoncili sme to skvelou kavou v Juan Valdez cafe (najlepsia znacka kavy na svete by som povedala. Nieco ako Starbucks v Juznej Amerike).





O chvilu s Mishu ideme na bus do Manizalesu. Cestujeme cez 5000 hory, tak drzte palce nech sa nam nic nestane. :-*



6 comments:

  1. Jaj tak to je super, Menuska :-) Poriadne si to uzi! :-*

    ReplyDelete
  2. No presne na ty modre saty jsem koukala v Zare u nas, sranda :-) Super zazitky, hned se to lip cte ;-) Pusu :-*

    ReplyDelete
  3. Hned se to lip zije, Terka... ;-)

    ReplyDelete
  4. Ahoj Menia,

    super sa cita tvoj blog a obdivujem ta, ze to tak zvladas. Ja by som tie detiska...

    Ale ine som ti chcela napisat: ak by si sa rozhodla zmenit job, poznam jedneho nasho byvaleho stazistu z Kolumbie, ktory ma firmu v Bogote a rozbiehaju to aj v inych mestach. Uz viackrat mi spominal, ze by potreboval sikovnych ludi. Napis mi ak mas zaujem, myslim, ze by to bola zaujimava praca.

    Oki, uzi si vylety v tej prekrasnej krajine a salsuj :)

    papa

    ReplyDelete
  5. jj, cool modre saty! Moc ti to slusi

    Uzivej si Menusko.

    PS: ty online Velikonoce mi pripomnely moje online Vanoce... Jeste ze je ten internet, ze? ;)

    ReplyDelete